„Facebook“ atstovų teigimu, ataskaita „visai nelogiška ir... neatsakinga“.

„Forrester“ analitikas Nate Elliottas teigia: „Facebook“ sukuria mažiau pridėtinės vertės verslui nei bet kuris kitas skaitmeninės rinkodaros instrumentas. Apklausėme 395 vadovus iš Amerikos, Jungtinės Karalystės ir Kanados, ar jie jaučiasi patenkinti verslo verte, kurią sukūrė 13 skirtingų rinkodarai naudotų svetainių ir taktikų internetinėje erdvėje. Manyta, jog daugiausia naudos kuria didelę auditoriją pritraukianti ir didžiausią duomenų kiekį apdorojanti svetainė. Tačiau nustatėme, jog „Facebook“ sukuria mažiausią pridėtinę vertę verslui nei bet kuri kita, esanti mūsų sąraše... Mažiausiai vertės sukurianti taktika „Facebook“ tinkle? Mokama reklama, kuriai „Facebook“ dabar skiria didžiausią dėmesį“.

Skelbiama, kad iš galimų penkių balų šiuo klausimu „Facebook“ surinko vos 3,54. Pažymima, jog „Google“, „Yahoo“ ir „LinkedIn“ surinko daugiau erdvę reklamai pas juo perkančių klientų balų.

„Forrester“ ant žaizdos beria druskos ir rekomenduoja užsakovams reklamai „Facebook“ socialiniam tinkle pinigų neskirti.

„Jeigu norite pirkti vietą reklamai „Facebook“ tinkle, kliaukitės faktais, o ne pažadais. Net neabejojame, jog tam konkretiems rinkos dalyviams, bandantiems pasiekti konkrečią auditoriją, reklama „Facebook“ gali duoti naudos. Jeigu svetainės rezultatai geri (lyginant su kitais skaitmeninės žiniasklaidos žaidėjais), pirmyn, leiskite ten pinigus. Tačiau rinkodaros specialistai mums patvirtino, jog reklama „Facebook“ sukuria mažiau pridėtinės vertės verslui nei reklama kitose svetainėse. Metas priimti sprendimus, paremtus faktais, o ne susižavėjimu ar pažadais. Jūs tik perkate vietą vaizdinei reklamai! „Facebook“ tinklui iš biudžeto finansuojamos reklamos skirti neverta. Leiskite jam konkuruoti su kitomis erdvėmis reklamai, remkitės reklamos veiksmingumu“.

„Facebook“ atstovai „Business Insider“ atsakė elektroniniu laišku: „Nors ir sutinkame, jog socialinės žiniasklaidos vystymasis dar vyksta, išvada tokia: ši ataskaita vienais aspektais labai nelogiška, o kitais – tiesiog neatsakinga. Realybė tokia, jog reklama „Facebook“ tikrai veikia. Štai kodėl turime daugiau nei milijoną aktyvių besireklamuojančių, įskaitant visus iš „Ad Age 100“. Daugybė tyrimų parodė, jog reklama „Facebook“ kuria vertę. Žadame ir toliau džiuginti rinką“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)