Labiausiai - 2,5 karto - per metus išaugo lauko video reklamos rinka - lauko vaizdo ekranų reklaminiuose blokuose šių metų sausį-kovą transliuota 650 tūkst. sekundžių reklamos.

Interneto reklamos apimtys šiemet paaugo dvigubai - nuo 950 tūkst. iki maždaug 2 mln. litų, pranešė rinkos tyrimų bendrovė "TNS Gallup".

Beveik dvigubai padaugėjo ir kino reklamos - pirmąjį šių metų ketvirtį kino teatruose reklama transliuota 1,5 tūkst. kartų, tuo tarpu atitinkamu 2004 metų laikotarpiu kino reklama buvo rodyta 760 kartų.

Mažiausiai (4,3 proc.) per tris šių metų mėnesius augo spaudos reklamos apimtys - laikraščiuose reklamos padaugėjo nuo 5,5 mln. iki 5,7 mln. kvadratinių centimetrų, žurnaluose šiek tiek daugiau - nuo 720 tūkst. iki 800 tūkst. kvadratinių centimetrų.

Nežymiai didesnis - 8,6 proc. - prieaugis šiemet užfiksuotas ir televizijos reklamos rinkoje. Šių transliacijų trukmė televizijos kanaluose sausį-kovą siekė 1,75 mln. sekundžių, tuo tarpu pernai per tris mėnesius reklama televizijoje skambėjo apie 1,6 mln. sekundžių.

Radijo reklamos trukmė šiemet išaugo 18,7 proc. - iki 500 tūkst. sekundžių eteryje.

Vidutinė vienos dienos lauko reklamos apimtis šių metų sausio-kovo mėnesiais, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padidėjo apie 22 proc. - iki 14 tūkst. kvadratinių metrų.

Didžiausia reklamos užsakovė pernai buvo kompanija "Procter&Gamble", toliau rikiavosi "Tele2", "VP Market", "Bitė", "Omnitel", "TV Market", "Helax", "Berlin-Chemie", "Danone Group" ir "Kraft Foods".

Labiausiai reklamuotos produktų grupės buvo: prekybos tinklai, mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelės, vitaminai, žuvies taukai ir kiti maisto papildai, mobiliojo ryšio telefonai ir operatoriai, vaistai nuo kosulio ir gerklės ligų, taip pat skalbikliai, alus ir šampūnai.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją