2005 m. startavęs kaip dienraštis, nuo 2009 m. rudens „15min“ Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje leidžiamas pirmadienį, trečiadienį ir penktadienį.

„Matome, kad dienraščiui, kaip formatui, sunku išgyventi ekonomiškai, daug kur pasaulyje savaitgaliniai leidiniai dar vis laikosi neblogai, o dienraštiniams sunku ekonomiškai“, - DELFI aiškino laikraštį valdančios „Schibsted Lietuva“ vadovas Tomas Balžekas.

Pasak T. Balžeko, triskart per savaitę išeinantį laikraštį pakeis nemokamas savaitraštis. Naujas leidinys bus platinamas penktadienį ir šeštadienį septyniuose didžiausiuose miestuose, jį numatoma leisti 100 000 vnt. tiražu.

„Su darbuotojais bus įvairiai – vieni bus atleidžiami, gali būti samdoma naujų. Restruktūrizuosime komandą“, - sakė T. Balžekas.

Permainos laukia ir kitų „Schibsted“ grupės leidinių – uždaromas žurnalas „Privatu“, o „Būrėja“ ir „Naujoji medicina“ arba bus parduoti, arba uždaryti.

„Siekiame verslą padaryti pelningesnį ir turėti produktus, turinčius potencialą ateičiai. Tai adapatavimasis prie situacijos. O kad krizės banga ateis, neabejojame, tam reikia ruoštis“, - į klausimą, ar tokių veiksmų imamasi artėjant naujai krizės bangai, atsakė T. Balžekas.

Pasak „Schibsted Lietuva“ vadovo, naujienos persikraustė į internetą ir bendrovė dienraščiais, kaip naujienas nešančia platforma, nebetiki.

Bendrovės finansinėje ataskaitoje teigiama, kad dienraštį leidžianti bendrovė „15 minučių“ 2010 m. patyrė 0,938 mln. Lt nuostolį. Pasak R. Balžeko, šįmet nuostolius pavyko sumažinti iki 0,35 mln. Lt.

Naujienų portalą valdanti bendrovė „15min“ 2010 m. patyrė 0,884 mln. Lt nuostolį.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją