Už 7 milijonus litų sostinę užsienyje lauko reklamos įrenginiuose pristatys bendrovė „JCDecaux Lietuva“. Bendrovės generalinė direktorė Žaneta Fomova teigė, kad pagal kovą pasirašytą sutartį su Vilniaus savivaldybe, sostinės reklama užsienyje prasidės gegužę. Ji turėtų tęstis iki paskutinio Europos kultūros sostinės programos renginio 2009 m.

Anot jos, kol kas dar neaišku, kokie kultūriniai renginiai bus reklamuojami. Planuojama, kad informaciją apie Vilniuje vyksiančius renginius europiečiai išvys vitrinose, stotelėse arba stenduose.

` „Po dvejus metus trūkusių ilgų derybų buvo pasirinkta mūsų įmonė“, - teigė direktorė, užklausta, kodėl reklamai pasirinkta jos vadovaujama bendrovė.

Vilniaus miesto savivaldybės Teisės departamento direktorius Jovitas Elzbergas sako, kad „JCDecaux Lietuva“ yra viena stambiausių lauko reklamos įmonių, o jos paslaugos savivaldybei nieko nekainuos - bendrovė su reklamavimu užsienyje susijusias išlaidas padengs pati.

Sprendimą pasirašyti sutartį su „JCDecaux Lietuva“ dar vasario viduryje patvirtino sostinės taryba. Anot J. Elzbergo, daugiau įmonių, išreiškusių norą reklamuoti Vilnių užsienyje, nebuvo.

BBC ir „Discovery“ pinigų gali pritrūkti

Viešosios įstaigos „Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009“ rinkodaros ir komunikacijos direktorė Irena Garbėnienė DELFI teigė, kad numatoma reklamuotis šalyse, kurios pagal turizmo statistiką yra potencialiausi turistų šaltiniai: Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Vokietijoje, Danijoje, Suomijoje, Švedijoje, Norvegijoje, Didžiojoje Britanijoje ir Rusijoje.

Anot jos, kitų Europos šalių gyventojus ketinama informuoti per pasaulinius televizijos kanalus BBC, „Discovery“ bei per pasaulinę spaudą, skelbiantis dienraščiuose „Times“ ir „Financial Times“. Informacijai skleisti bus panaudoti tarptautiniai kelionių gidai, pasaulinės parodos bei interneto portalai.

„Viskas priklausys nuo to, kokius biudžetus nuspęs skirti valstybė šiam projektui. Mūsų norai gali būti labai dideli, bet gali tekti apsispręsti ir pakeisti savo kryptis bei norus. Aišku, norėtųsi turėti pozicijas visuose reikšmingiausiuose kanaluose, bet ar mes galėsime – šiandien negalime atsakyti“, - pasakojo I. Garbėnienė.

Ji teigė, kad JAV rinkoje didžiausias dėmesys bus skiriamas išvykusių emigrantų pritraukimui - ketinama intensyviai dirbti su tautinėmis bendruomenėmis. Pašnekovė įsitikinusi, kad išreklamuoti renginiams laiko yra pakankamai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją