Pirkėjai, norintys įsigyti su nuolaida siūlomas prekes, turi domėtis ne tik parduotuvių organizuojamomis akcijomis, bet ir produktų savybėmis. Kitu atveju, už prekę, kuri turėtų būti siūloma su nuolaida, jam teks sumokėti įprastą kainą. Tiesa, taip gali nutikti ir tuomet, kai vartotojas yra įsitikinęs, jog jo perkamai prekei turėtų būti taikoma akcija. Į tokią situaciją pakliuvo DELFI skaitytojas Vaidas (vardas pakeistas - DELFI), „Iki“ prekybos centre akcijos metus nusprendęs įsigyti pigesnio sūrio.

Apie nuolaidas sprendžia pardavėjas

Vaidas pasakojo, kad prekybos centre jo perkamam produktui nebuvo pritaikyta reklamuojama nuolaida. Nors ir buvo skelbiama, kad spalio 19 d. visose „Iki” parduotuvėse bus siūloma net trisdešimties procentų nuolaida visiems fermentiniams sūriams (išskyrus akcijos ir išpardavimo prekėms), jam sutaupyti nepavyko.

Vyriškis tąkart pirko bendrovės „Pieno žvaigždžių“ gaminamą produktą „Parnidžio sūris“, ant kurio pakuotės nurodyta, kad tai – kietasis sūris.

„Kietas fermentinis sūris nebepatenka į fermentinių sūrių kategoriją ir todėl akcija netaikoma. Tai man buvo bandoma įrodyti parduotuvėje, taip pat telefonu“, - DELFI rašė jis.

Vaidas bandė dėl nuolaidos teirautis tiek parduotuvės informacijos punkte, tiek paskambinęs telefonu, kur priimami pirkėjų atsiliepimai, tačiau nuolaidos vis tiek negavo, nes kietasis sūris neva nėra fermentinis. Pirkėjo manymu, jis buvo paprasčiausiai apgautas. „Tai traktuoju kaip pirkėjų apgaudinėjimą“, - sakė jis.

DELFI susisiekus su gamintojais, paaiškėjo, kad nuolaida pirkėjui iš tiesų turėjo būti suteikta. Tai patvirtino „Pieno žvaigždžių“ atstovai.

„Šioje situacijoje bet kokiu atveju „Parnidžio“ sūris turėtų būti priskirtas fermentiniams sūriams. Gamybos procesas ir sudėtis yra labai panaši, gimininga, todėl šie sūriai iš esmės yra fermentiniai. Ne varškės sūris, ne sūrio gaminys, o fermentinis, - teigė atstovai. - Pagal įstatyminę bazę jie yra fermentiniai sūriai ir turi būti priskirti fermentinio sūrio kategorijai“.

Gamintojų teigimu,dažnai sūrių skirstymas iš tiesų yra subjektyvus – pavyzdžiui, taikant nuolaidas varškės sūriams, pardavėjas galėtų pigiau parduoti ir mocarelos sūrį.

Parduotuvė: nuolaidas nustatome savo nuožiūra

Bendrovės„Palink“, valdančios prekybos tinklą „Iki”, atstovas spaudai Valdas Lopeta DELFI paaiškino, kad parduotuvė prekes, kuriomis akcijos metu bus prekiaujama su nuolaida, nustato savo nuožiūra.

„Nuolat skelbiame dideles, iki 30 proc. siekiančias nuolaidas įvairioms prekių grupėms, tarkime vaisiams, duonai, vynams, higienos prekėms. Tai darome savo iniciatyva, siekdami, kad mūsų pirkėjai gautų pačius geriausius pasiūlymus. Akcijas ir prekių rūšis, kurioms taikomos akcijos, nustatome savo nuožiūra“, - sakė jis. Apie tai, ar taikant nuolaidas tariamasi su gamintojais, V. Lopeta neužsiminė.

V. Lopeta patikino, kad į pirkėjo nuomonę, kuriai kategorijai priskiriama prekė, atsižvelgiama. „Visuomet reaguojame į pirkėjo nuomonę ir jeigu jis interpretuoja prekės rūšį skirtingai, siekiame rasti abi puses tenkinantį kompromisą“, - kalbėjo jis.

Prekybos centrų „Iki“ atstovas sakė, jog parduotuvėse aiškiai nurodoma, kam taikoma nuolaida. „Iki Premija“ kortelių turėtojai, gaunantys mūsų pranešimus, apie šias akcijas sužino sau patogiausiu būdu: SMS žinutėmis, el. paštu, mūsų interneto svetainėje ar kitomis priemonėmis. Taip pat ši informacija pirkėjus pasitinka ir pačiose parduotuvėse, visuomet tiksliai nurodant, kam konkrečiai galioja akcijos pasiūlymas“, - sakė jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (139)