50 eurų suplėšė į skutelius

Moteris laiške rašė, kad sostinės Naujamiesčio rajone esančiame restorane vakarieniavo kartu su vyru.

„Dėl patiekalų skonio nesiginčijama, kiekvieno skonis skirtingas. Bet paskutinis patiekalas buvo netinkamas, tad mes jo nevalgėme. Priėjusi padavėja pasiteiravo, kodėl jis nepatiko, mums atsakius, kad manome, kad produktas nešviežias, iškart pribėgo savininkas. Pasakėme, kad patiekalas atrodo nešviežias. Jūs neįsivaizduojate, kas įvyko po to...“, – rašė skaitytoja.

Pasak restorano klientės, savininkas pradėjo rėkti, rodyti pirštu į duris, vadino necenzūriniais žodžiais.

„Rėkė taip, kad man net silpna pasidarė. Vyras padėjo 50 eurų kupiūrą ant stalo (nors net negavome sąskaitos, bet bandėme išlikti mandagūs). Savininkas čiupo pinigus, juos suplėšė ir užmetė mano vyrui ant galvos. Jis rėkė kaip gyvulys“, – rašoma laiške.

Po šio įvykio, kokio nėra „mačiusi net filmuose“, moteris iš restorano išėjo, iškvietė policiją ir parašė pareiškimą. „Juk taip galėjo nutikti nėščiai moteriai. Ir toks stresas nepraeitų be pasekmių“, – ji pasakojo laiške.

Policija DELFI patvirtino, kad pareiškimas dėl nurodytos situacijos iš tiesų buvo parašytas. Skunde aprašytą elgesį jo klientai priskyrė Naujamiesčio rajone esančio „La cocine de Jose“ restorano savininkui.

Restorano savininkas kaltino ksenofobija

DELFI susisiekus su nurodyto restorano savininku Jose, jis patvirtino, kad iš tiesų suplėšė pinigus ir metė juos į vieną iš klientų.

Restorano savininkas sakė, kad pora laidė nemalonius komentarus apie patiekalus. „Jie labai arogantiškai ir despotiškai elgėsi su darbuotojais, mėtė labai nepatogius komentarus apie maistą, pavyzdžiui kad maistas buvo ne šviežias, kad, viskas, ką patiekėme, buvo gaminta ne tądien. Sakė labai blogus komentarus“, – angliškai pasakojo savininkas.

Jis sakė girdėjęs komentarus, tačiau nekreipė per daug dėmesio, nes manė, kad klientai paprasčiausiai išeis. Galiausiai, kilus nesutarimui su padavėja, jis nuėjo prie staliuko ir pamatė, kad vyriškis išėmė pinigus ir „arogantiškai metė ant stalo“. Savininkas prisipažino, kad tada suplėšė pinigus ir metė į klientą, pasakęs, kad jis šiuos pasiimtų.

„Čia ne kantrybės, o tolerancijos klausimas“, – nurodė savininkas, paaiškinęs, kad nenori ksenofobiškų įžeidinėjimų, o, jo manymu, klientai nemaloniai elgėsi būtent todėl, kad jis yra užsienietis. Kaip sakė savininkas, jo nuomone, klientai jau atėjo nusiteikę neigiamai.

Pasak jo, priešiškos reakcijos, kad yra užsienietis, iš klientų jis yra susilaukęs 2-3 kartus.

Po straipsnio pasirodymo į DELFI redakciją vėl kreipėsi Rūta, norėdama papildyti informaciją.

„Kai ši istorija išplito į socialinius tinklus, ispanas, pamiršęs, kad ką tik klientus vadino arogantiškais ir nusistačiusiais prieš jį, o save piešė neva tik ginančiu restoraną, pats nė kiek nesubtiliai demonstravo savo karštą būdą. Jo žodžiai tik paliudijo, kad Jose yra neadekvatus ir linkęs į bereikalingas provokacijas. Savo atsakymą klientės Rūtos vyrui jis formulavo akivaizdžiai siekdamas jį įžeisti“, – teigė Rūta ir atsiuntė nuotrauką su savininko atsakymu.

Klientas taip pat teigė, kad po jų pokalbio restoranas ištrynė visą Facebook puslapio „REVIEWS“ (Atsiliepimai) skiltį, tačiau mobili versija dar buvo veikianti.

„Noriu pabrėžti, jog mums belaukiant policijos, iš restorano išėjusi jauna pora stebėjosi mano ramia reakcija į situaciją, ir aplamai – kaip aš „jam neužvožiau“, – teigė klientas.

Konfliktas restorane
Konfliktas restorane
Restorano savininkas

Norite pasidalyti savo patirtimi? Kaip klientas ar restorano savininkas esate atsidūręs panašioje situacijoje? Rašykite mums el. paštu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Įvykis“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (544)