Dešimt metų išdirbusi logistikos srityje, kuri dažnai vertinama kaip vyriška profesija, prieš trejus metus ji ėmėsi šiai patirčiai ieškoti atsvaros, susijusios su moteriškumu, šventėmis, geromis emocijos.

Netrukus moteris įkūrė bendrovę, nuomojančią šokolado fontanus ir lempučių girliandas. O viskas prasidėjo tik nuo noro savo šventei suteikti daugiau išskirtinumo, kuris dabar kuriamas ir daugelio kitų žmonių šventėse.

Verslą plėtoja iš savo pajamų

A. Jasinskienė teigia turinti drąsos ir gebėjimų plėtoti verslą. Tačiau ji pripažįsta, kad klaidų ir sunkumų nepavyko išvengti.

„Sudėtingiausia daryti ką nors nauja ir nežinoti, ar elgiesi teisingai. Manau, versle klaidos dažniausiai būna susijusios su neįvertinta finansine rizika ar nepakankamai apgalvota strategija. Tačiau gyveni ir pamažu mokaisi. Juk niekas neapdovanotas gebėjimu priimti tik teisingus sprendimus. Neklysta tas, kas nedirba“, – svarsto verslininkė.

Nors dabar pašnekovės įmonė (choco.lt) turi uždarosios akcinės bendrovės (UAB) statusą, tačiau verslo pradžioje atsispirta pasinaudojus lengvatomis, kurias suteikė tuo metu naujas juridinis vienetas – mažoji bendrija (MB). Jam įkurti pakako nedidelių asmeninių lėšų.

Kokybė sugrįžta rekomendacijomis

Pasiteiravus, kas pasikeitė pradėjus verslą, pašnekovė tikina, kad pirmiausia užplūdo puikus jausmas, atsirandantis dėl žinojimo, kad realizuoji save.

„Mėgstu bendrauti, todėl man verslas yra smagus užsiėmimas, padedantis užmegzti naujų pažinčių su šioje srityje dirbančiais žmonėmis. Juos pažįstu jau kelerius metus ir labai vertinu. Jų dėka vis dar daug ką atrandu, daug išmokstu“, – džiaugiasi moteris.

Pamažu tobulindama įmonės teikiamų paslaugų kokybę, A. Jasinskienė augino ir pardavimo rezultatus.

Juos gerinti padėjo ir dalyvavimas parodose, nuosekliai atnaujinama bendrovės interneto svetainė bei reklama įvairiuose kanaluose, leidžiančiuose pasiekti tikslinę auditoriją.

Verslininkė taip pat sako, kad jos įmonės veiklos srityje ne paskutinę vietą užima ir teigiamos klientų rekomendacijos.

Geri atsiliepimai, gebėjimas planuoti ir nebijojimas rizikuoti, išeiti iš komforto zonos, moters teigimu, bene labiausiai padeda užtikrinti sėkmingą verslo plėtrą.

„TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų” iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: naujienų portalu „Delfi“, „Žinių radiju“„Swedbank“, AB, „BIOK laboratorija“, ir Mykolo Romerio universitetu. Susipažinti su visomis šio projekto dalyvėmis ir balsuoti už labiausiai patikusias idėjas galite svetainėje iki birželio 2 d. O jaunų verslų įkūrėjas, jau kviečiame registruotis į kitų metų sąrašą.