aA
Didesnioji internetu apsiperkančių šalies gyventojų dalis per ateinančius dvejus metus planuoja padidinti tam skiriamų lėšų sumą, parodė „Swedbank“ užsakymu atliktas gyventojų nuomonės tyrimas. Kone kas ketvirtas apklaustas gyventojas (22 proc.) ateityje pirkiniams internetu ketina išleisti 50 proc. ir daugiau pinigų. Dar 37 proc. nurodė, kad jų išlaidos e. prekybai padidės maždaug trečdaliu, rašoma pranešime žiniasklaidai.
© Shutterstock

„Šiuo metu vienas internetu apsiperkantis šalies gyventojas per mėnesį pirkiniams vidutiniškai išleidžia apie 70 eurų. Kaip rodo apklausa, gyventojai pasitiki prekyba internetu ir mato jos privalumus, nes artimiausioje ateityje planuoja pastebimai padidinti savo išlaidas. Tai turėtų paskatinti tolesnį spartų interneto prekybos augimą, o prekybininkams šiai sričiai reiktų skirti vis daugiau dėmesio, užtikrinant kuo sklandesnį ir paprastesnį apsipirkimo internetu procesą“, – sako Deimantas Trumpickas, „Swedbank“ Lėšų valdymo pardavimų palaikymo departamento direktorius.

Pasak D. Trumpicko, gyventojų nuomonės tyrimas patvirtina tendenciją, jog didžiausias prekybos internetu augimo potencialas yra jaunų didmiesčių gyventojų grupėje. Remiantis tyrimo duomenimis, išlaidas apsipirkimui internete per artimiausius dvejus metus labiausiai nusiteikę padidinti 18–35 m. amžiaus respondentai – beveik 70 proc. šios grupės atstovų nurodė ketinantys interneto pirkiniams išleisti daugiau. Apsipirkimo internetu išlaidas dažniau ketina padidinti ir didžiųjų šalies miestų gyventojai.

Tiesa, 38 proc. internetu apsiperkančių apklausos dalyvių, nurodė, kad jų išlaidos nesikeis, o keli procentai teigė, kad jų išlaidos interneto pirkiniams per artimiausius dvejus metus turėtų sumažėti. Nuomonės, kad išlaidos interneto pirkiniams išliks stabilios dažniau laikosi 46–55 m. amžiaus ir aukščiausių pajamų grupės respondentai.

„Kaip parodė apklausa, lietuviai didžiausią dėmesį skiria prekių kainai ir jų logistikai. Apsipirkti internetu dažniau didžiąją dalį žmonių (76 proc.) paskatintų mažesnės negu kitose prekybos vietose kainos. Tuo metu antras pagal populiarumą veiksnys, kurį įvardijo virš 70 proc. apklausos dalyvių – tai nemokamas prekių pristatymas“, − tyrimo detales komentuoja „Swedbank“ ekspertas.

Galimybė nemokamai grąžinti netinkančias prekes dažniau internetu paskatintų pirkti daugiau nei 40 proc. apklausos dalyvių. O prekių pristatymo tą pačią dieną apklausos dalyviai kol kas nesureikšmina – tik 28 proc. jų tokia galimybė paskatintų internetu pirkti dažniau.

Reprezentatyvią šalies gyventojų apklausą „Swedbank“ užsakymu atliko tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“, kuri 2018 m. kovo mėn. internetu apklausė 1 007 respondentus nuo 18 iki 75 m. amžiaus.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kaip sutaupyti apsiperkant internete? (26)

Vis populiarėjant internetinei prekybai, dažnas tokių parduotuvių klientas ieško įvairiausių...

Jauni Lietuvos gyventojai trykšta optimizmu – atlyginimus tikisi augsiant keleriopai (151)

Lietuvos jaunimas savo ateitį vertina optimistiškai: SEB banko atliktas 18–25 metų gyventojų...

Pusei gyventojų trūks lėšų pensijoje – kas penktas jomis nepasirūpina (109)

Daugiau kaip pusė – 6 iš 10 – Lietuvos gyventojų pripažįsta, kad jiems pensijoje reiks...

Pasiskolino pinigų, bet bankas neleido jais naudotis (219)

Pinigų pasiskolinęs lietuvis vieną dieną smarkiai nustebo negalėdamas prisijungti prie savo banko...

Iš emigracijos grįžusi lietuvė ir toliau renkasi mokėti mokesčius Britanijai (265)

Laisvas darbo jėgos judėjimas Europos Sąjungoje (ES) leidžia per savo karjeros metus lengvai...

Top naujienos

Tarptautiniame kontrabandos tinkle įsipainiojo lietuviai: genialus planas apeiti Rusijos sankcijas (102)

Šeštame aukšte esančiame bute Sankt Peterburgo Lenino prospekte Nastia Loškina ant virtuvės...

Gyventojai prezidentei už darbą surašė pažymius: kokia Grybauskaitė liks atmintyje? (239)

Per beveik dešimt metų prezidentės Dalios Grybauskaitės populiarumo kreivė nukrito daugiau negu...

Lustų rinka smigo žemyn: 400 mlrd. dolerių vertės pramonės klestėjimas eina į pabaigą (16)

Nuostoliai lustų gamintojų rinkoje praėjusią savaitę tęsiasi, ypač po to, kai JAV...

Dvejus metus nelaiminčios rinktinės vedlys posto palikti neskuba: ne laikas apie tai kalbėti specialiai DELFI iš Belgrado (35)

Pirmas Tautų lygos turnyras lietuviams prisvilo: C divizione 4 grupėje Lietuvos futbolo rinktinė...

Juozaičio pranašystė: jei taip toliau, po 20 m. nebebus lietuvių kalbos ir tautos (1701)

„Niekada taip nebuvo, kad lietuvis taip ėstų lietuvį. Po bet kurio straipsnio tokių keiksmų...

Monikai Šalčiūtei nenusisekė romanas su Donatu Motiejūnu: buvau apgauta, buvo daug melo (78)

Daugeliui vis dar yra paslaptis, kaip žmonės uždirba pinigus socialiniuose tinkluose dėdami savo...

Naujo „Mercedes-Benz G63 AMG“ testas: kam rūpi bekelė – kalbame apie įvaizdį už 180 tūkst. eurų (17)

Garsiausia „ Mercedes-Benz “ gamos ikona galima laikyti G klasę. 39-erius metus gaminamas...

Darbe – kaip namuose: kas turi užtikrinti gerą savijautą dirbant biure

Ekspertai vieningi: šiuolaikiniai darbdaviai, norintys pritraukti ir išlaikyti talentus savo...

Studentų gyvenimas tarpukariu: „karvė ar studijos?“, išradingi „versliukai“ ir noras maištauti (1)

Studentų gyvenimas visuomet buvo apaugęs mitais ir stereotipais. Nuo mamos kotletų, įdėtų į...

Su Nekrošiumi dirbusios aktorės vos tramdo ašaras: taip netikėta, taip staiga (43)

Antradienio rytą Lietuvą žaibiškai apskriejo liūdna žinia – mirė garsus teatro režisierius...