„2018 m. balandžio 29 dieną nuo vėžio mirė mano mama“, – tokiu sakiniu pokalbį su Delfi pradėjo Paulius.

Jis pasakojo iki tol buvęs atsakingas ir pats mokėjęs už savo mamos ir močiutės šiame tinkle sudarytas abonento sąskaitas, tačiau jos abi buvusios jo vardu.

Pasak Pauliaus, mirus jo mamai, jis po kurio laiko skambučiu kreipėsi į „Tele2“ saloną ir paprašė sustabdyti jai taikytą abonento planą. Kaip atsiminė, tada dar buvo pasitikslinta apie kurį tiksliai numerį kalbama, o netrukus konsultantė patvirtino, kad viskas sutvarkyta.

Visgi, kad kažkas negerai po kurio laiko pastebėjo Pauliaus močiutė, kuriai įtarimą sukėlė gaunamos didelės telefono sąskaitos.

„Ji liepė man pasižiūrėti, gal reikia pereiti į kitą tinklą, tad po kurio laiko aš nuvykau į „Tele2“ saloną Šiaurės miestelyje ir su vadybininke pokalbį pradėjau nuo to, kad šiame tinkle turiu vieną telefono numerį, abonentą, ir kad noriu pakeisti planą, nes yra pasibaigusi sutartis.

Ji man pradėjo sakyti, kad aš turiu du numerius, nors aš patikinau, kad jų – tik vienas. Tada ji užregistravo mano skundą, kuriame nurodė ir mano mamos mirties datą, o man buvo pasakyta, kad su manim susisieks“, – sakė Paulius ir tikino, kad po to atsakymo iš įmonės laukė apie 2 mėnesius, o jį gavo trumpąja žinute, kuria jis sutiko pasidalinti ir su Delfi.

„Apgailestaujame, tačiau Jūsų prašymo 2018 m. 04 mėn. nutraukti tel. xxxxxxx sutartį nematome. Atsiprašome dėl galimos darbuotojo klaidos. Atsižvelgiant į tai, kad papildomai dėl numerio nutraukimo kreiptasi nebuvo bei siekiant jums palankaus sprendimo, kompensuojame 6 mėn. plano mėnesinius mokesčius – 17,4 Eur“, – buvo rašome gautoje žinutėje.

Paulius sakė esantis nustebęs dėl žinutėje suformuluotų žodžių, kurie teigė tik apie „galimą darbuotojo klaidą“.

„Man ne pinigų šioje vietoje reikia. Jie galėjo nekompensuoti ir nieko, bet aš tikėjausi, kad kai tokios situacijos nutinka, jie prisiima atsakomybę už savo darbuotojus, bet, akivaizdu, kad ne.

Jie 2 metus apmokestino abonentą, kuris visą laiką buvo išjungtas, nes kortelę aš praktiškai išmečiau tą pačią akimirką. Nebuvo nei skambinta, nei naudota.

Tai koks yra verslo požiūris, jei praeina tiek laiko, o jie prieš tai nesusisiekę su manimi atsiunčia tik žinutę, kad „galimai buvo padaryta darbuotojo klaida“, – pyko jis ir sakė, kad jei ne močiutė, jis už mamos telefono planą galimai mokėtų dar iki šiol.

„Man labiausiai pikta dėl verslo aplaidumo ir nejautrumo. Tai cinizmas – jie mirusiam žmogui siunčia sąskaitas beveik dvejus metus, o paskui sako „gal čia klaida, o gal ir ne, tai duokim jam 18 Eur“, – tikino vyras.

Redakcija susisiekė su „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktoriumi Baltijos šalims Andriumi Baranausku. Jis teigė atsiprašantis dėl tokios situacijos ir sakė, kad įprastai kliento mirties atveju yra taikomos kitokios procedūros.

„Yra taip, kad kai atsitinka tokia situacija, kai klientas miršta, mes laikomės tokios procedūros, kad paveldėtojų prašome atvykti į saloną ir pateikti arba asmens mirties liudijimą, arba mirties liudijimo kopiją. Kai ji yra pateikiama, mes nutraukiame sutartį ir net neprašome susimokėti už telefoną, jei, tarkime, tas žmogus buvo skoloje“, – sakė jis ir pabrėžė, kad skambutis į įmonės saloną nėra išeitis ir to sutarčiai nutraukti nepakanka.

„Jeigu žmogus kreipėsi tik telefonu, tai reiškia, kad mūsų konsultantas matomai suklydo ir suklaidino žmogų, nes skambučiu informuoti apie kliento mirtį nepakanka. Tokiu atveju atsiranda erdvė piktnaudžiavimui. Būtinai reikia ateiti į saloną ir pateikti dokumentą. Sutartis, kaip ir pasirašoma, taip ir nutraukiama, tik salone“, – pabrėžė A. Baranauskas.

„Reiškiu užuojautą ir labai atsiprašau dėl to“, – dar kartą sakė jis ir patikino, kad susisieks su skaitytoju, o informacijai pasitvirtinus sąskaitos nuo mirties liudijime nustatytos datos bus anuliuotos ir pinigai bus grąžinti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (93)