aA
„Turiu tokią keistą situaciją su „Tele2“. Jie beveik dvejus metus siuntė sąskaitas už savo paslaugas mirusiam žmogui“, – pasakojo į Delfi kreipęsis skaitytojas Paulius (asmuo redakcijai žinomas- red.). Vyras teigė, kad apie jo mirusiai mamai siunčiamas telefono abonento sąskaitas sužinojo visai neseniai, tačiau tikino nustebęs, kad paaiškėjus situacijai įmonė negalėjo deramai prisiimti atsakomybės. „Tele2“ atstovas Andrius Baranauskas patikino, kad skaitytojo bus atsiprašyta, o patirta žala – atlyginta.
Sąskaitos už telefoną
Sąskaitos už telefoną
© Shutterstock

„2018 m. balandžio 29 dieną nuo vėžio mirė mano mama“, – tokiu sakiniu pokalbį su Delfi pradėjo Paulius.

Jis pasakojo iki tol buvęs atsakingas ir pats mokėjęs už savo mamos ir močiutės šiame tinkle sudarytas abonento sąskaitas, tačiau jos abi buvusios jo vardu.

Pasak Pauliaus, mirus jo mamai, jis po kurio laiko skambučiu kreipėsi į „Tele2“ saloną ir paprašė sustabdyti jai taikytą abonento planą. Kaip atsiminė, tada dar buvo pasitikslinta apie kurį tiksliai numerį kalbama, o netrukus konsultantė patvirtino, kad viskas sutvarkyta.

Visgi, kad kažkas negerai po kurio laiko pastebėjo Pauliaus močiutė, kuriai įtarimą sukėlė gaunamos didelės telefono sąskaitos.

„Ji liepė man pasižiūrėti, gal reikia pereiti į kitą tinklą, tad po kurio laiko aš nuvykau į „Tele2“ saloną Šiaurės miestelyje ir su vadybininke pokalbį pradėjau nuo to, kad šiame tinkle turiu vieną telefono numerį, abonentą, ir kad noriu pakeisti planą, nes yra pasibaigusi sutartis.

Ji man pradėjo sakyti, kad aš turiu du numerius, nors aš patikinau, kad jų – tik vienas. Tada ji užregistravo mano skundą, kuriame nurodė ir mano mamos mirties datą, o man buvo pasakyta, kad su manim susisieks“, – sakė Paulius ir tikino, kad po to atsakymo iš įmonės laukė apie 2 mėnesius, o jį gavo trumpąja žinute, kuria jis sutiko pasidalinti ir su Delfi.

„Apgailestaujame, tačiau Jūsų prašymo 2018 m. 04 mėn. nutraukti tel. xxxxxxx sutartį nematome. Atsiprašome dėl galimos darbuotojo klaidos. Atsižvelgiant į tai, kad papildomai dėl numerio nutraukimo kreiptasi nebuvo bei siekiant jums palankaus sprendimo, kompensuojame 6 mėn. plano mėnesinius mokesčius – 17,4 Eur“, – buvo rašome gautoje žinutėje.

Paulius sakė esantis nustebęs dėl žinutėje suformuluotų žodžių, kurie teigė tik apie „galimą darbuotojo klaidą“.

„Man ne pinigų šioje vietoje reikia. Jie galėjo nekompensuoti ir nieko, bet aš tikėjausi, kad kai tokios situacijos nutinka, jie prisiima atsakomybę už savo darbuotojus, bet, akivaizdu, kad ne.

Jie 2 metus apmokestino abonentą, kuris visą laiką buvo išjungtas, nes kortelę aš praktiškai išmečiau tą pačią akimirką. Nebuvo nei skambinta, nei naudota.

Tai koks yra verslo požiūris, jei praeina tiek laiko, o jie prieš tai nesusisiekę su manimi atsiunčia tik žinutę, kad „galimai buvo padaryta darbuotojo klaida“, – pyko jis ir sakė, kad jei ne močiutė, jis už mamos telefono planą galimai mokėtų dar iki šiol.

„Man labiausiai pikta dėl verslo aplaidumo ir nejautrumo. Tai cinizmas – jie mirusiam žmogui siunčia sąskaitas beveik dvejus metus, o paskui sako „gal čia klaida, o gal ir ne, tai duokim jam 18 Eur“, – tikino vyras.

Redakcija susisiekė su „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktoriumi Baltijos šalims Andriumi Baranausku. Jis teigė atsiprašantis dėl tokios situacijos ir sakė, kad įprastai kliento mirties atveju yra taikomos kitokios procedūros.

„Yra taip, kad kai atsitinka tokia situacija, kai klientas miršta, mes laikomės tokios procedūros, kad paveldėtojų prašome atvykti į saloną ir pateikti arba asmens mirties liudijimą, arba mirties liudijimo kopiją. Kai ji yra pateikiama, mes nutraukiame sutartį ir net neprašome susimokėti už telefoną, jei, tarkime, tas žmogus buvo skoloje“, – sakė jis ir pabrėžė, kad skambutis į įmonės saloną nėra išeitis ir to sutarčiai nutraukti nepakanka.

„Jeigu žmogus kreipėsi tik telefonu, tai reiškia, kad mūsų konsultantas matomai suklydo ir suklaidino žmogų, nes skambučiu informuoti apie kliento mirtį nepakanka. Tokiu atveju atsiranda erdvė piktnaudžiavimui. Būtinai reikia ateiti į saloną ir pateikti dokumentą. Sutartis, kaip ir pasirašoma, taip ir nutraukiama, tik salone“, – pabrėžė A. Baranauskas.

„Reiškiu užuojautą ir labai atsiprašau dėl to“, – dar kartą sakė jis ir patikino, kad susisieks su skaitytoju, o informacijai pasitvirtinus sąskaitos nuo mirties liudijime nustatytos datos bus anuliuotos ir pinigai bus grąžinti.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(46 žmonės įvertino)
4.0217

Padėjo tašką: Seimas Vyriausybei suteikė leidimą reguliuoti kainas (263)

Antradienį Seimas apsisprendė ar leisti Vyriausybei dėl koronaviruso paskelbto karantino reguliuoti...

Savarankiškai dirbantieji susidūrė su trukdžiais: registracija išmokai truko visą dieną (83)

Šalyje paskelbus karantiną, daugelis savarankiškai dirbančių asmenų buvo priversti nutraukti...

Visi pasirinkimai, kuriais per karantiną gali pasinaudoti darbuotojas: kas labiau apsimoka (45)

Dėl šiuo metu verslo patiriamų sunkumų ne visuomet pavyksta rasti tinkamiausią sprendimą tiek...

Ne visi verslai išgyvena juodžiausias dienas: išsilaiko be valstybės paramos, priima naujus darbuotojus (123)

Kol dalis įmonių savo darbuotojus varo neapmokamų atostogų, fiksuoja prastovas ar net atleidžia...

Pritrūkus darbo Lietuvoje, pasiūlymų dairosi užsienyje: įspėja, kad visiems jų neužteks (175)

Lietuvos įdarbinimo agentūros jau ruošiasi vasaros sezonui. Atstovai pasakoja, kad lietuviai ir...

Top naujienos

Sutrikimas, gyvenimą paverčiantis tikru pragaru: į tokią situaciją gali patekti kiekvienas (13)

Visi ko nors bijome. Vienos baimės – natūralios, įspėjančios apie gresiantį pavojų ir...

Paskelbė naujausią informaciją apie nuo koronaviruso gydomo JK premjero Boriso Johnsono būklę (105)

Jungtinės Karalystės ministro pirmininko Boriso Johnsono , dėl koronaviruso atsidūrusio...

Ekonomistas išanalizavo, kaip karantino laikosi Baltijos šalys: Lietuva išsiskiria (308)

Ekonomistas išanalizavęs „Google“ paviešintus gyventojų mobilumo duomenis padarė išvadą,...

Šiluma skubės trauktis (10)

Trečiadienį per pietrytinius Lietuvos regionus praslinks nedidelis aukšto slėgio sūkurys, jo...

25-erių metų NHL klubo puolėjas – komos būsenos (14)

Elitinėje JAV ledo ritulio lygoje NHL rungtyniaujančios Edmontono „Oilers“ komandos puolėjo...

Pažiūrėkite į savo majonezo indelio etiketę: mokslų daktarė paaiškino, kas ten parašyta (85)

Majonezas yra vienas populiariausių padažų visame pasaulyje. Toks, kokį mes šiandien žinome,...

Prezidento Gitano Nausėdos tėčiui atlikta širdies operacija (301)

Prezidento Gitano Nausėdos tėvui Antanui Nausėdai Kauno klinikose antradienį buvo atlikta...

Apsisprendimo metas: kaip geležinius karantino gniaužtus atlaisvina kitos šalys (116)

Panašu, kad griežtos karantino sąlygos Lietuvoje bus dar sugriežtintos Velykų savaitgalį ir pats...

Paskelbė naujus užsikrėtusių koronavirusu maršrutus: lankėsi parduotuvėje, vairavo ir tarpmiestinį autobusą (10)

Nacionalinis visuomenės sveikatos centras ( NVSC ) paskelbė ir atnaujino užsikrėtusiųjų...

|Maža didelių žinių kaina