aA
„Turiu tokią keistą situaciją su „Tele2“. Jie beveik dvejus metus siuntė sąskaitas už savo paslaugas mirusiam žmogui“, – pasakojo į Delfi kreipęsis skaitytojas Paulius (asmuo redakcijai žinomas- red.). Vyras teigė, kad apie jo mirusiai mamai siunčiamas telefono abonento sąskaitas sužinojo visai neseniai, tačiau tikino nustebęs, kad paaiškėjus situacijai įmonė negalėjo deramai prisiimti atsakomybės. „Tele2“ atstovas Andrius Baranauskas patikino, kad skaitytojo bus atsiprašyta, o patirta žala – atlyginta.
Sąskaitos už telefoną
Sąskaitos už telefoną
© Shutterstock

„2018 m. balandžio 29 dieną nuo vėžio mirė mano mama“, – tokiu sakiniu pokalbį su Delfi pradėjo Paulius.

Jis pasakojo iki tol buvęs atsakingas ir pats mokėjęs už savo mamos ir močiutės šiame tinkle sudarytas abonento sąskaitas, tačiau jos abi buvusios jo vardu.

Pasak Pauliaus, mirus jo mamai, jis po kurio laiko skambučiu kreipėsi į „Tele2“ saloną ir paprašė sustabdyti jai taikytą abonento planą. Kaip atsiminė, tada dar buvo pasitikslinta apie kurį tiksliai numerį kalbama, o netrukus konsultantė patvirtino, kad viskas sutvarkyta.

Visgi, kad kažkas negerai po kurio laiko pastebėjo Pauliaus močiutė, kuriai įtarimą sukėlė gaunamos didelės telefono sąskaitos.

„Ji liepė man pasižiūrėti, gal reikia pereiti į kitą tinklą, tad po kurio laiko aš nuvykau į „Tele2“ saloną Šiaurės miestelyje ir su vadybininke pokalbį pradėjau nuo to, kad šiame tinkle turiu vieną telefono numerį, abonentą, ir kad noriu pakeisti planą, nes yra pasibaigusi sutartis.

Ji man pradėjo sakyti, kad aš turiu du numerius, nors aš patikinau, kad jų – tik vienas. Tada ji užregistravo mano skundą, kuriame nurodė ir mano mamos mirties datą, o man buvo pasakyta, kad su manim susisieks“, – sakė Paulius ir tikino, kad po to atsakymo iš įmonės laukė apie 2 mėnesius, o jį gavo trumpąja žinute, kuria jis sutiko pasidalinti ir su Delfi.

„Apgailestaujame, tačiau Jūsų prašymo 2018 m. 04 mėn. nutraukti tel. xxxxxxx sutartį nematome. Atsiprašome dėl galimos darbuotojo klaidos. Atsižvelgiant į tai, kad papildomai dėl numerio nutraukimo kreiptasi nebuvo bei siekiant jums palankaus sprendimo, kompensuojame 6 mėn. plano mėnesinius mokesčius – 17,4 Eur“, – buvo rašome gautoje žinutėje.

Paulius sakė esantis nustebęs dėl žinutėje suformuluotų žodžių, kurie teigė tik apie „galimą darbuotojo klaidą“.

„Man ne pinigų šioje vietoje reikia. Jie galėjo nekompensuoti ir nieko, bet aš tikėjausi, kad kai tokios situacijos nutinka, jie prisiima atsakomybę už savo darbuotojus, bet, akivaizdu, kad ne.

Jie 2 metus apmokestino abonentą, kuris visą laiką buvo išjungtas, nes kortelę aš praktiškai išmečiau tą pačią akimirką. Nebuvo nei skambinta, nei naudota.

Tai koks yra verslo požiūris, jei praeina tiek laiko, o jie prieš tai nesusisiekę su manimi atsiunčia tik žinutę, kad „galimai buvo padaryta darbuotojo klaida“, – pyko jis ir sakė, kad jei ne močiutė, jis už mamos telefono planą galimai mokėtų dar iki šiol.

„Man labiausiai pikta dėl verslo aplaidumo ir nejautrumo. Tai cinizmas – jie mirusiam žmogui siunčia sąskaitas beveik dvejus metus, o paskui sako „gal čia klaida, o gal ir ne, tai duokim jam 18 Eur“, – tikino vyras.

Redakcija susisiekė su „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktoriumi Baltijos šalims Andriumi Baranausku. Jis teigė atsiprašantis dėl tokios situacijos ir sakė, kad įprastai kliento mirties atveju yra taikomos kitokios procedūros.

„Yra taip, kad kai atsitinka tokia situacija, kai klientas miršta, mes laikomės tokios procedūros, kad paveldėtojų prašome atvykti į saloną ir pateikti arba asmens mirties liudijimą, arba mirties liudijimo kopiją. Kai ji yra pateikiama, mes nutraukiame sutartį ir net neprašome susimokėti už telefoną, jei, tarkime, tas žmogus buvo skoloje“, – sakė jis ir pabrėžė, kad skambutis į įmonės saloną nėra išeitis ir to sutarčiai nutraukti nepakanka.

„Jeigu žmogus kreipėsi tik telefonu, tai reiškia, kad mūsų konsultantas matomai suklydo ir suklaidino žmogų, nes skambučiu informuoti apie kliento mirtį nepakanka. Tokiu atveju atsiranda erdvė piktnaudžiavimui. Būtinai reikia ateiti į saloną ir pateikti dokumentą. Sutartis, kaip ir pasirašoma, taip ir nutraukiama, tik salone“, – pabrėžė A. Baranauskas.

„Reiškiu užuojautą ir labai atsiprašau dėl to“, – dar kartą sakė jis ir patikino, kad susisieks su skaitytoju, o informacijai pasitvirtinus sąskaitos nuo mirties liudijime nustatytos datos bus anuliuotos ir pinigai bus grąžinti.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(46 žmonės įvertino)
4.0217

Lietuviai papildomai užsidirbti nori, tačiau retas to realiai imasi: prie algos prisiduria 100−200 Eur (83)

Nors Lietuvos gyventojai per pandemiją ir nori papildomai užsidirbti, tačiau karantino metai...

Pakliuvo į sudėtingą sukčiavimo schemą ir to nesuprato: kaip už svetimus pinigus aferistai gauna prekes (153)

Per pandemiją sukčiai dar labiau įsigudrino ir kuria naujas sudėtingas sukčiavimo schemas....

„Swedbank“: lietuviai per pandemiją sutaupė 3 milijardus eurų, tačiau jų neįdarbino (17)

Reguliariai taupančių šalies gyventojų skaičius per metus šoktelėjo daugiau nei 60 proc.,...

Aistė Žebrauskienė | D+

To net nežinodami kasmet prarandate apie keliasdešimt eurų: ką daryti, kad pinigai nenuvertėtų (16)

Pasauliui kovojant su pandemija, Lietuvoje pernai fiksuoti rekordiniai indėliai bankuose....

Klientus piktina keičiami mobiliojo ryšio planai: skaičiuoja, kad mokės beveik dvigubai už tai, ko neprašė (723)

Ilgametis mobiliojo ryšio operatoriaus klientas gavo pranešimą apie vienašališkai keičiamas...

Top naujienos

Rusija įrėmė raketas Vakarams į smilkinį: ar gresia naujas karas (1037)

Jau kurį laiką didėja įtampa Ukrainos pasienyje ir neraminančios žinios apie Rusijos karinį...

Rusams uždrausta atostogauti Turkijoje: lietuviams bus daugiau ramybės, gali stipriai nukristi kainos (324)

Turkijos Antalijos regione – gedulo nuotaikos. Nuo balandžio 15 dienos čia nelieka rusų turistų,...

Po sprendimų laisvinti karantiną – eksperto prognozė: 3000 naujų atvejų per parą jau gegužės pradžioje (297)

Tikėtina, kad netrukus Lietuva sugrįš į „juodąją zoną“, o atlaisvinus karantiną jau...

Joana Balčiuvienė | D+

Žmonos smurtas prieš vyrą: tai vyksta dažniau, nei įsivaizduojate (4)

„Tu gal pederastas? Gal tau ant moterų nestovi?“ – šis sutuoktinės klausimas Pauliui (vardas...

Niūrios dienos baigiasi: sinoptikai žada savaitgalį su 19 laipsnių šiluma (2)

Penktadienį Lietuvos orus lems Juodosios jūros ciklono šiaurės vakarinė dalis. Stori debesys...

Į Europos lygos pajėgiausiųjų ketvertą užtikrintai žengė du Anglijos klubai (2)

UEFA Europos lygoje aiškios pusfinalio dalyvės. Jos paaiškėjo ketvirtadienį po atsakomųjų...

Lenkija išsiunčia tris Rusijos diplomatus papildyta (151)

Lenkija ketvirtadienį paskelbė išsiunčianti tris Rusijos diplomatus dėl, anot Varšuvos,...

Sostinės policija skubiai kreipiasi į visuomenę: iš ligoninės išėjo ir dingo vyriškis (9)

Šiandien, ketvirtadienį, apie 15 val., Santariškių g. iš ligoninės išėjo Andrej Bogdanovič...

Sibiro ir blokados užgrūdinta žolininkė: išbandymų nereikia bijoti (5)

„ 7 Ievos namai “, kitaip 7IN įkūrėjai Ieva ir Valdas Jonaičiai turi kažkokio vidinio...

Antony Sguazzin | D+

Ekspertai įspėja dėl pavojaus iš Afrikos: sėdime ant uždelsto veikimo bombos

Tuo metu, kai likęs pasaulis, sparčiai skiepydamasis, tikisi grįžti prie įprasto gyvenimo ritmo...