Kaip rašo „Vakarų ekspresas”, be to, lietuviai verslininkai nuo seno negaili pinigų kavinės interjerui ar naujiems baldams, tačiau linkę taupyti geresnės virtuvės įrangos, didesnių algų geriems specialistams ar kokybiško maisto sąskaita.

Todėl atėjęs į iš pirmo žvilgsnio į prabangiai įrengtą kavinę nebūtinai gausite skanaus ir kokybiško maisto.

Pasenę, jau gendantys maisto produktai, kartu laikomi žali ir pagaminti patiekalai, netvarka ir nešvara, higienos nesilaikymas gaminant patiekalus - dėl tokių ir kitų priežasčių vien per birželį maisto inspektoriai sustabdė net keturių uostamiesčio maitinimo įstaigų veiklą, kol nebus pašalinti trūkumai.

Birželį į maisto inspektorių akiratį pateko viena miesto kepykla-parduotuvė, kurioje aptikta aibė pažeidimų. Maisto tvarkymo patalpos, įrengimai ir inventorius buvo nešvarūs, patalpose rasta daug pašalinių daiktų. Plautuvės buvo užsikimšusios, jose kaupėsi vanduo.

Dar vieno skundo maisto inspektoriai sulaukė iš vienoje lauko užkandinėje kebabų suvalgiusios šeimynos. Žmonės skundėsi, jog suvalgę kebabų su vištiena po kelių valandų pasijuto blogai: pradėjo vemti ir viduriuoti, pakilo temperatūra. Kreipėsi į šeimos gydytoją, kuri paskyrė gydymą.

Pasak Klaipėdos valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos viršininko Antano Baužos, vienoje iš patikrintų kavinių miesto centre virtuvės darbuotojai nebuvo paruošti darbui pagal geros higienos praktikos taisykles, neturėjo specialių darbo rūbų, nepateikė higienos žinių ir medicininės apžiūros pažymėjimų.

Pasak A. Baužos, kavinėje valgydami žmonės turėtų nebijoti klausti, kokia patiekalo sudėtis, kas produktų tiekėjai. Jei darbuotojai aiškiai atsakys į šiuos klausimus, galima tikėtis ir geros kokybės maisto patiekalų.

Prastėjančią padėtį uostamiesčio viešojo maitinimo įstaigose rodo ir tas faktas, jog šiemet per pirmąjį pusmetį gauta daugiau vartotojų skundų negu pernai tuo pačiu metu.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (33)