Skaitytoja Monika tikino užsisakiusi prekių iš vienos internetinių drabužių parduotuvių.

„Siuntimas buvo nemokamas. Po kelių dienų gavau pranešimą, kad iš DPD paštomato galiu atsiimti siuntą.

Nustebau, nes buvo parašyta, kad atsiimdama siuntą paštomate turėsiu sumokėti 0,01 centą. Nors tikrai atkeliavo mano siunta, sutapo siuntos numeris ir visa kita, akimirką pagalvojau, jog gal kažkokie sukčiai“, – pasakojo ji.

Paskambinus į klientų aptarnavimo centrą telefonu, kaip tikino, jai buvo paaiškinta, kad įsivėlė sistemos klaida ir mokėti nereikės. Visgi susiklostė kitaip.

„Nors sakė, kad einant atsiimti siuntos mokėjimo kortelės tikrai neprireiks, laimei, kortelę piniginėje turėjau – tą vieną centą atsiimant siuntą visgi teko sumokėti“, – stebėjosi Monika.

Delfi susisiekė su „DPD Lietuva“ komunikacijos vadovu Tomu Vaišvila.

„Atsiprašome už šį nesusipratimą. Įvyko techninė-programinė klaida ir pirkėjas neturėjo gauti tokios žinutės ir, tuo pačiu, susimokėti 1 cento už siuntos atsiėmimą.

Bet kokiu atveju, dėkojame, kad pasidalinote šia situacija, nes kitu atveju galbūt nebūtume galėję taip operatyviai identifikuoti sisteminės klaidos ir techniškai jos išspręsti“, – sakė jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją