Tai reiškia, jog vidutiniškai dvi iš trijų prekių krepšeliuose yra lietuviškos, o jų paklausa ir toliau nuosekliai auga: palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai, jų dalis bendrame prekių krepšelyje yra išaugusi beveik dešimtadaliu. Pirkėjai dažniausiai į savo pirkinių krepšelį dedasi lietuviškus pieno produktus, duonos gaminius, daržoves ir vaisius.

DELFI primena, kad praėjusią savaitę Lietuvoje duris atvėrusio Vokietijos žemų kainų tinklo „Lidl“ asortimente lietuviškos prekės sudarys 20 proc.

„Lietuviški produktai yra vertinami mūsų šalies vartotojų. Jie savo šalyje pagamintą ar užaugintą produktą sieja su natūralumu ir šviežumu. Žmonės renkasi vietinę produkciją ne tik dėl patriotizmo, bet vertina jos kokybę, išskirtinumą, skonį. Daugeliu atvejų lietuviški produktai su įvežtiniais sėkmingai konkuruoja ir kaina“, – sako bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.

Pasak pranešimo, „Maxima“ gegužės mėnesį atlikta lojalių pirkėjų apklausa parodė, kad net 42 procentai jų mano, jog lietuviškos prekės yra kokybiškesnės nei pagamintos svetur. Vietinė kilmė itin svarbi renkantis šviežią mėsą, pieno produktus, taip pat vaisius ir daržoves. Pirkdami duoną pirkėjai neabejoja, kad jos kilmė yra tik lietuviška, dažnai renkasi pačiame prekybos centre keptus gaminius.

Tai patvirtina ir pardavimų duomenys – populiariausi lietuviški produktai tinklo parduotuvėse gegužę buvo pieno produktai, duonos gaminiai, daržovės ir vaisiai. Populiariausių prekių šimtuke šiuo laikotarpiu nemažą svetur pagamintų ar užaugintų produktų dalį sudarė daržovės ir vaisiai, kurių sezonas Lietuvoje dar neprasidėjo arba kurie Lietuvoje neauga, pavyzdžiui arbūzai, avokadai, bananai.

Šiuo metu prekybos tinklas „Maxima“ bendradarbiauja su daugiau nei 1000 tiekėjų iš Lietuvos.

Pasak pranešimo, Lietuvoje pagaminti ar išauginti produktai sudaro didžiąją „Maxima“ parduotuvėse siūlomo asortimento dalį. Daugiausiai jų yra šviežio maisto skyriuose – apie 71 proc. viso asortimento. Pavyzdžiui, konditerijos, kulinarijos ir duonos gaminių skyriuose – išskirtinai beveik vien tik lietuviški produktai. Šviežios mėsos ir mėsos gaminių skyriuose – atitinkamai 85 ir 82 proc., pieno produktų – 78 proc. lietuviškų produktų, duonos gaminiai beveik 99 proc. yra lietuviški. Tai pačios lietuviškiausios produktų kategorijos.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 235 „Maxima“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (452)