DELFI praėjusią savaitę rašė, kad nuolatiniai šio prekybos tinklo pirkėjai pastebėjo padidėjusias kai kurių produktų kainas. Kainų pokyčių neneigė ir pats „Lidl“.

Pasal pranešimo, nuolatiniam „Lidl“ asortimentui, kuriame yra apie 1 600 prekių, nepriklauso vaisių ir daržovių kategorija bei maisto ir ne maisto prekių specialūs pasiūlymai, kurių prekėmis parduotuvėse prekiaujama ribotą laikotarpį ribotu kiekiu.

Pasak pranešimo, pernai gruodį Lietuvos vartotojų organizacijų aljanso užsakymu „Spinter tyrimų“ atliktos apklausos duomenimis, 44 proc. respondentų mano, kad „Lidl“ atėjimas į Lietuvos rinką bei tolesnė šio tinklo plėtra – daugiausia naudos Lietuvos vartotojams suteikęs praėjusių metų įvykis.

„Šiuo metu „Lidl“ parduotuvėse visoje šalyje atliekame pirkėjų apklausą. Jos tikslas – iš pirmų lūpų išgirsti įspūdžius ir pageidavimus, reikalingus tobulinant mūsų prekybos tinklo veiklą, – teigė Agnė Gaižauskienė, UAB „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė. – Įsiklausome į savo pirkėjų nuomonę bei siekiame atitikti jų lūkesčius.“

Visoje Lietuvoje veikia 23 „Lidl“ parduotuvės: aštuonios – Vilniuje, trys – Kaune, dvi – Klaipėdoje, po vieną – Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje ir Panevėžyje. Šiemet prekybos tinklas planuoja tęsti plėtrą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (43)