Tačiau „Apple“ pristatymai neįvykdavo lyg iš niekur. Teigiama, kad S. Jobsas buvo tiesiog apsėstas šių pristatymų ir jiems kruopščiai ruošdavosi ne vieną mėnesį.

Žurnalui „Fast Company“ duotame interviu apie jų naują knygą „Becoming Steve Jobs: The Evolution of a Reckless Upstart Into a Visionary Leader“, Brentas Schlenderis ir Rickas Tetzelis atskleidė, kaip rimtai S. Jobsas žiūrėjo į kiekvieną savo kalbą.

„Steve'as mėnesių mėnesius ruošdavosi savo produktų pristatymams ir kitiems viešiems pasisakymams ir šimtus kartų juos repetavo, – rašo B. Schlenderis. – Kartą praleidau visą dieną stebėdamas, kaip jis daugybę kartų repetavo vieną prezentaciją kabinėdamasis prie visko – nuo spalvų iki kampo, kuriuo krenta apšvietimas. Jis taip pat koregavo ir keitė vietomis pristatymo skaidres. Jis galėdavo rimtai susierzinti dėl kokio nors techninio aspekto, jeigu kažkas nepavykdavo. Tą dieną vienu metu jis beveik 15 minučių sėdėjo pasirėmęs galvą rankomis ir tylėdamas iš susierzinimo, nes jam netiko apšvietimas. Jis tą kartą nešaukė, tačiau privertė visus laukti, kol jis nusiramins. Prieš pristatymus jis taip pat skambindavo žurnalistams – man ar žurnalui „Newsweek“ ir vėliau „Wired“ rašiusiam Stevenui Levy'iui – norėdamas išbandyti metaforas ar kitas savo pristatymo dalis, kad pažiūrėtų, kokį efektą jos sukels. Tai galėdavo būti likus savaitėms iki pristatymo.“

Net ir po S. Jobso mirties „Apple“ produktų pristatymai yra ne ką prastesni. Nors iš pradžių „Apple“ vadovas Timas Cookas pristatymų metu buvo gana „medinis“, vėliau scenoje jis ėmė jausti gerokai laisviau ir dabar akivaizdžiai mėgaujasi kreipdamasis į auditoriją.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)