Finansinių technologijų startuolio „Revolut“ elgesys vienam jo į bėdą patekusiam klientui priminė atšiaurų didelių bankų bendravimą.
Revolut
© Bendrovės archyvas

Vilniuje gyvenantis „Revolut“ klientas DELFI pasakojo, kad šią savaitę pastebėjo iš savo žmonos sąskaitos dingusius beveik 1 tūkst. eurų.

„Atsidarius sąskaitą matėsi, kad yra nurašyti pinigai mokėjimams, kurių mes neatlikome ir nieko apie juos nesuprantame.

Dar matėsi, kad yra mokėjimų, kurie nebuvo atlikti, buvo sustabdyti. Tai reiškia, kad „Revolut“ apsaugos sistema pamatė, kad vyksta įtartini sandoriai ir juos sustabdė“, – pasakojo vyras, kurio tapatybė redakcijai žinoma.

Pašnekovo teigimu, blogiausia – tai, kad „Revolut“ apie šiuos dalykus jo niekaip neinformavo. Vyras taip pat labai piktinosi startuolio pagalba klientams.

„Gavau labai formalius atsakymus. Sakė, kad tokia tvarka ir tai priminė gryną atsimušinėjimą. Sakiau, kad aš tuo nepatenkintas ir paviešinsiu tai socialiniuose tinkluose, tačiau nebuvo jokios reakcijos“, – pasakojo jis.

Vis dėl to, į kelionę susiruošęs vilnietis pagyrė „Revolut“ Vilniaus biuro darbuotojus, kurie operatyviai sureagavo į jo problemą ir suteikė jam naują, neužblokuotą, kortelę.

Užtikrina saugumą

„Revolut“ viešųjų ryšių ir bendruomenių vadovė Ieva Elvyra Kazakevičiūtė patvirtino, kad situacija jai yra žinoma.

„Labai apgailestaujame, kai tenka išgirsti, kad vartotojai turėjo nemalonią patirtį naudodamiesi „Revolut“ paslaugomis. Tiesa, lygiai tokios pačios situacijos grėsmė kyla absoliučiai bet kokio banko ar kortelės teikėjo klientams. Klientų pinigų saugumas yra didžiausias „Revolut“ prioritetas. Bet kuriuo atveju, už savo kortelės duomenų saugumą pirmiausiai visada yra atsakingas pats vartotojas“, – DELFI dėstė ji.

Startuolio atstovė vardijo, kad „Revolut“ turi papildomų įrankių vartotojų saugumui užtikrinti.

Pavyzdžiui, aktyvavus geolokacijos saugumą, kortele neleidžiama atsiskaityti jai per daug nutolus nuo jos savininko telefono. Be to, kortelę aplikacijoje galima per sekundę užblokuoti ir atblokuoti.

Taip pat po vieną išjungti arba įjungti kiekvieną įrankį atskirai, t.y. bekontakčius ar „magstripe“ atsiskaitymus, pinigų išsigryninimą bankomatuose.

Gali tik džiaugtis

I. E. Kazakevičiūtė dar ragino klientus saugoti savo korteles duomenis. Pavyzdžiui, nefotografuoti kortelės taip, kad matytųsi visa jos informacija, įvertinti riziką, pasirenkant atsiskaitymo kortele vietas (tiek fizines, tiek ir internetu).

„Kalbant apie tai, kas nutiko šiuo atveju: sistema pastebėjo iš sąskaitos daromus įtartinus pavedimus, kurie teikė pagrindo kortelę užblokuoti. Taip yra elgiamasi visais panašiais atvejais.

Tokiais atvejais vartotojai gali tik džiaugtis, kad jiems nematant iš kortelės nebuvo nurašyta daugiau pinigų. Paprastai kaskart atsiskaitant su „Revolut“ kortele, vartotojas tą pačią sekundę telefone gauna žinutę – kur buvo atsiskaityta ir kiek pinigų išleista.

Šio kliento atveju pranešimai (angl. push notifications) buvo išjungti. Jei jie būtų buvę įjungti, būtų galima pastebėti jau patį pirmą įtartiną atsiskaitymą kortele“, – sakė ji.

Davė naują kortelę, grąžino pinigus

I. E. Kazakevičiūtė pasakojo, kad tokiais atvejais vartotojams suteikiama ta pati informacija – vartotojas kreipiasi į klientų aptarnavimo skyrių programėlėje įdiegto dialogo lango pagalba.

„Ten pat jis gauna formą, kurią turi užpildyti dėl pinigų gražinimo. Ji tuomet patenka į analogiškų užklausų eilę, skundas yra nagrinėjamas, ir, jį patvirtinus, pinigai grąžinami į kliento sąskaitą.

Klientų aptarnavimo skyriaus atsakymo laikas gali skirtis priklausomai nuo savaitės dienos, dienos laiko užimtumo, tačiau jei kortelė yra užblokuota, iš jos jau bet kuriuo atveju nebegali vykti jokios operacijos“, – aiškino „Revolut“ atstovė.

Ji pastebėjo, kad į DELFI pasikreipusio vilniečio atveju viskas išspręsta dar greičiau.

„Jiems nereikėjo net užsisakinėti naujų kortelių programėlės pagalba, kadangi susitikę su mumis Vilniuje abu gavo naujas, kurias iškart galės naudoti planuojamose kelionėse“, – nurodė I. E. Kazakevičiūtė.

Kiek vėliau ji dar pridūrė, kad pinigai klientui jau grąžinti.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Apmokestino fotosesijas Palangos botanikos parke (253)

Jeigu rengiatės Palangos botanikos parke rengti vestuvinę fotosesiją, pasiruoškite papildomus 60...

„Maxima“ atidaro dvi išparduotuves (98)

Prekybos tinklas „ Maxima “ praneša ketvirtadienį atidarantis išparduotuves Kaune ir Klaipėdoje.

Piniginių tuštėjimo metas (59)

Įpusėjus rugpjūčiui daugeliui tėvų tenka plačiau atverti po atostogų ir taip suplonėjusias...

Pakvietė į vakarienę restorane – išėjo su pirkiniu už 2 tūkst. eurų (301)

Kaip manote, kiek gali kainuoti pagalvė? O dvi pagalvės ir antklodė? Žurnalistų pagalbos...

Kai nepažiūri į meniu: už vandenį ir du puodelius kavos Venecijoje – 43 eurų sąskaita (117)

Vienos kavinės Venecijoje lankytojas buvo šokiruotas, kai už du puodelius kavos ir du buteliukus...

Top naujienos

Rugsėjis atnešė nemalonių naujienų: tėveliai supažindinti su nauju kainoraščiu (37)

Artėjantis rugsėjis patuštins ne tik tų tėvelių, kurių atžalos jau eina į mokyklą, kišenes....

Gedintis tėvas po kraupios avarijos: nusipirkęs naują „Toyota“ tokios baigties nesitikėjau (259)

„Lekiam namo“, – tokia žinute savo socialiniame tinkle „Facebook“ pasidalijo Virginijus...

Ingrida Kazlauskaitė po žinios apie tai, kad JAV penkeriems metams įkalintas Aaronas Perezas: turėtume pasistengti suprasti jį ir nesmerkti (22)

Milijonieriumi mūsų šalyje pristatydavęs Aaronas Perezas greitai įsiliejo į šou pasaulį ir...

Nenustebkite, jei už paslaugas ligoninėje paprašys susimokėti (60)

Jeigu medikų pagalbos prireikė savaitgalį ar šventinę dieną, tačiau ta pagalba nėra skubi,...

Mistinis Kelių direkcijos pirkinys už daugiau nei 100 tūkst. eurų, apie kurį ji nedaugžodžiauja (62)

Itin išmani vairuotojų įspėjimo apie laukinius gyvūnus sistema kelyje Rokiškis–Panevėžys...

Net 5,6 tūkst. gyventojų iš „Sodros“ sulaukė nemalonių žinių: pasitikrinkite savo paskyras (98)

„Sodra“ 5,6 tūkst. gyventojų išsiuntė priminimus, jog jiems gali tekti sumokėti privalomojo...

Artėja spanguoliavimo sezonas: kur uogauti ir kokio derliaus laukti (1)

Vasariškiems orams ir pramogoms traukiantis, prasideda kiti malonumai – rudens derliaus rinkimas....

Lietuviai parodė, kaip vos per tris dienas seną šulinį pavertė kiemo puošmena (9)

Sodybose arba individualių namų kiemuose iki šiol dar galima aptikti šulinių, kurie anksčiau...

Netikėtai mirusį dėdę palaidojo kaimynas: sukrėsti giminaičiai siekia išsikasti jį atgal (143)

Apie dėdės mirtį sužinojome tik tada, kai jis buvo palaidotas, pasakoja ukmergiškė Milda...

Mokytojams skirta informacija šokiravo žmogaus teisių gynėjus: užkliuvo ir masturbacijos, ir homoseksualumo temos (140)

Žmogaus teisių organizacijų koalicija, vienijanti aštuonias Lietuvoje veikiančias nevyriausybines...