„Matome itin didelį internetinės prekybos augimo potencialą Baltijos šalyse. Lietuvos, Latvijos ir Estijos ekonomikos – vienos sparčiausiai augančių Europos Sąjungoje. Baltijos šalių gyventojai – aktyviausi internetinės bankininkystės naudotojai ES. Tačiau iki šiol internetinėse parduotuvėse pirko mažiau nei trečdalis lietuvių, latvių ir estų, kai Skandinavijoje internetu perka 7 iš 10, o Vakarų Europoje – 6 iš 10 gyventojų. O ir perkančiųjų internetu išlaidos Baltijos šalyse dešimt kartų mažesnės nei minėtuose regionuose. Didelis rinkos augimo potencialas ir paskatino mus investuoti į „Pigų grupę“, - pranešime cituojamas MCI investicijų partneris Maciej usKowalskis.

DELFI primena, kad liepą kontrolinį „Pigu grupės“ akcijų paketą perėmė privataus kapitalo investicijų bendrovė „MCI Management“.

Tendencijos rodo, kad iki metų pabaigos internetu ką nors pirkę bus apie penktadalis lietuvių (per 600 tūkst.) Pigu.lt analitikai prognozuoja, kad per artimiausius penkerius metus šalies internetinės parduotuvės sulauks dar apie pusę milijono naujų pirkėjų ir 2021 m. e-pirkėjais bus daugiau nei trečdalis Lietuvos gyventojų (1,1 mln.)

Kaip rašoma pranešime spaudai, stabilus augimas prognozuojamas ir gyventojų išlaidoms internetu. 2013 m. vidutinis internetinės parduotuvės klientas Lietuvoje per metus išleisdavo 766 Eur, o šiais metais prognozuojamos pusantro šimto eurų didesnės išlaidos – 921 Eur per metus.

 Vidutinės Europos Sąjungos gyventojo, perkančio internetu, išlaidos 2013 m. buvo 1376 Eur (Ecommerce Europe duomenys, 2013 m.) Tokią sumą lietuviai, Pigu.lt analitikų prognozėmis, internetinėse parduotuvėse išleis 2018 m.

Perkančiųjų internetu skaičiaus augimas ir gyventojų išlaidų internetinėse parduotuvėse didėjimas lems ir e. prekybos rinkos augimą. Iki šių metų galo, prognozuojama, Lietuvos e. prekybos rinka pasieks 177 mln. Eur apyvartą.

2021 m. numatoma beveik du kartus didesnė apyvarta – 299 mln. Eur.