„Dėl įspūdingo derliaus ūkininkai užpildė savo sandėlius. Užkimšti mūsų ir kolegų elevatoriai. Pagrindinė bėda – trūksta vagonų, nespėjame grūdų išvežti į uostą, ten esančių talpyklų tiesiog neturime kaip užpildyti. Taip galėtume tiesiog atlaisvinti talpyklas šalies viduje“, – pasakoja Dainius Pilkauskas, bendrovės „Linas Agro Group“ (LAG) prekybos direktorius Baltijos šalims.

„Vagonų nėra ir grūdus jau pradedame laukuose pilti į krūvas. Mūsų elevatoriai pilni ir daugiau supirkti negalime“, – susierzinimo neslepia Ramūnas Karbauskis, „Agrokoncerno“ savininkas.

„Lietuvos geležinkelių” atstovai sako, kad vagonų Lietuvoje rieda ne mažiau kaip ankstesniais metais, o kuliant rekordinius javų kiekius nevertėjo tikėtis, kad senoji logistikos sistema veiks be sutrikimų. Anot „Lietuvos geležinkelių” Krovinių vežimo direkcijos direktoriaus pirmojo pavaduotojo Virginijaus Juškos, greičiau suktis bendrovė negali, nes lokomotyvams nenaudinga tampyti sąstatų iš kelių riedmenų. Kiekvieną dieną pakraunama apie 200 grūdvežių, tačiau vėliau jie įstringa Klaipėdos uoste.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (54)