„Dar rudenį gavome laišką iš „Vilniaus energijos“, kad iki lapkričio mėnesio reikia pasikeisti karšto vandens skaitiklį. Nenorėjau keistis, nes neseniai buvau butą susiremontavęs, bet pasikeitėme“, - portalui DELFI pasakojo vilnietis.

Pasak jo, „Vilniaus energija“ skaitiklį pakeitė nemokamai.

Tačiau nerimas Martyną apėmė po tai, kai pakeitus skaitiklį į nuotoliniu būdu karšto vandens suvartojimo duomenis nuskaitomas skaitiklis nebuvo įjungtas naudoti, o vyras ir toliau turėjo „Vilniaus energijai“ duomenis pranešti senu būdu. Vilnietis gal būtų ir toliau laukęs, kol bus įjungtas nuotolinis duomenų nuskaitymas, tačiau susierzino dabar kas mėnesį jam priskaitomu beveik 1 eurą siekiančiu skaitiklio administravimo mokesčiu.

Jaučiasi kvailio vietoje

„Jau kelis kartus skambinau „Vilniaus energijai“ su klausimu, kodėl skaitiklis vis dar nenuskaito duomenų. Jie aiškina, kad jis neveiks kaip reikia, kol namie nebus pakeista daugiau kaip 80 proc. skaitiklių. Bet tai jau tęsiasi pusę metų. Kiekvieną mėnesį už skaitiklį, kuris neveikia, kaip reikia, moku po beveik eurą administracinio mokesčio.

Man atrodo, kad tai nesąžininga. Aš paskubėjau skaitiklį pasikeisti, duomenys nenuskaitomi, o aš dar turiu mokėti. Jaučiuosi kvailio vietoje, nes sąžiningai viską dariau, skubėjau, o dabar moku kas mėnesį, o naudos jokios neturiu. Jei būčiau žinojęs, kad taip bus, tikrai nebūčiau skubėjęs keisti skaitiklio“, - teigė jis.

Portalui DELFI užklausus „Vilniaus energijos“ apie susidariusią situaciją su karšto vandens nuotolinio būdo skaitikliu, įmonės atstovas spaudai Nerijus Mikalajūnas teigė, kad daugiabutyje sostinės Smetonos g., kuriame gyvena Martynas, nuotolinio nuskaitymo sistema veikia nuo šio mėnesio pradžios.

Taigi, patiems gyventojams deklaruoti rodmenų už kovo mėnesį jau nebereikės: duomenys bus nuskaityti automatiškai.

Pradėjo jau veikti

Paklaustas apie nuotolinio nuskaitymo skaitiklio administracinį mokestį, N. Mikalajūnas teigė, kad mokestį nustato savivaldybės.

„Šiuo metu šis karšto vandens skaitiklių aptarnavimo mokestis per mėnesį už apskaitos prietaisą sudaro 0,94 eurų, kurį vadovaujantis komisijos 2009 m. nutarimu nustatė Vilniaus miesto savivaldybės taryba“, - aiškino jis. „Vilniaus energijos“ atstovas pabrėžė, kad mokestis taikomas už įrengto skaitliuko įrengimą, priežiūrą ir patikros sąnaudas, o ne nuskaitymą.

„Ir yra (mokestis – red.) vienodas visiems karšto vandens skaitikliams: ir nuskaitomiems, ir nenuskaitomiems nuotoliniu būdu“, - akcentavo N. Mikalajūnas.

Pasak jo, įrengus naują skaitiklį, leidžiantį duomenis nuskaityti nuotoliniu būdu, ši funkcija įjungiama tuomet, kai skaitikliai yra pakeisti didžiojoje dalyje namo butų.

Šiuo metu Vilniuje yra įrengta apie 145 tūkst. skaitiklių, kurių karšto vandens rodmenys nuskaitomi nuotoliniu būdu.

Keliuose daugiabučiuose šiuo metu yra keičiami skaitikliai į nuotoliniu būdu nuskaitomus, N. Mikalajūnas negalėjo atsakyti: „Skaitikliai keičiami nuolat ir namų skaičius kiekvieną dieną kinta“.

Iš viso „Vilniaus energija“ sostinėje turi 175 tūkst. klientų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (194)