Sekmadienį anksti ryte į Klaipėdą atplaukęs „Shell“ SGD dujovežis „Cardissa“ prisišvartavo prie Klaipėdos SGD laivo „Independence“. LDT vadovas Mantas Mikalajūnas BNS teigė, kad į laivą pildomos Lietuvos bendrovės dujos.

„Shell“ įsigijo dujų kiekį, kuris reikalingas stotelės bandymams. Mes ilgai su jais kalbėjomės dėl bendradarbiavimo - mums perkant iš jų dujų, arba jiems - iš mūsų, ir dabar tai virto realiais veiksmais. Jiems labiau apsimoka įsigyti dujų iš mūsų, o ne atsivežti“, - BNS sakė M. Mikalajūnas.

„Klaipėdos naftos“ stotelės bandymams reikia 1 tūkst. SGD dujų. M. Mikalajūnas patvirtino, kad „Shell“ įsigijo šiek tiek daugiau dujų nei reikėtų bandymams, tačiau neatskleidė konkretaus kiekio. Be to, jis tikino nežinantis, kam konkrečiai „Shell“ naudos papildomai įsigytas dujas.

„Klaipėdos naftos“ atstovė Indrė Milinienė BNS teigė, kad „Shell“ laivas, užsipildydamas dujų iš „Independence“ laivo, išbandys visą SGD tiekimo grandinę.

„Pirmą kartą veiklos istorijoje laivas iš „Independence“ pasikraus testinį krovinį ir atgabens jį iki paskirstymo stoties. Rastas sprendimas, kaip išbandyti visą SGD tiekimo grandinę“, - BNS teigė I. Milinienė.

Rugpjūčio pradžioje „Klaipėdos nafta“ pranešė pasirašiusi sutartį su „Shell Western LNG“ dėl 1 tūkst. kubų SGD pirkimo. Anot „Klaipėdos naftos“, SGD perkrovus į paskirstymo stoties talpyklas, prasidės jos paleidimo-derinimo darbai, kurie tęsis iki 2018 metų sausio.

Klaipėdos naftos“ skelbtame konkurse „Shell“ pasiūlė 23,16 euro už megavatvalandę kainą, Lietuvos „Litgas“ - 28 eurus, o Skandinavijos „Skangas“ - 35 eurus.

SGD paskirstymo stoties projekto vertė siekia 27,7 mln. eurų - statoma 5 po 1 tūkst. kubų talpos talpyklų stotis, iš kurios SGD bus galima perkrauti į autodujovežius.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (28)