Laivų maršrutų duomenis skelbiančio tinklalapio marinetraffic.com duomenimis, laivas yra tarp Saudo Arabijos ir Eritrėjos krantų.

Liepos pradžioje „Independence“ buvo netoli Persijos įlankos, kur, tikėtina, pasipildė gamtinėmis dujomis. Toliau jis turėtų perplaukti Sueco kanalą, Viduržemio jūrą, Altanto vandenyną, Šiaurės jūrą ir pasiekti Baltijos jūrą.

Laivas gegužės viduryje paliko didžiausią pasaulyje Pietų Korėjos Ulsano laivų statyklą „Hyundai Heavy Industries“. Nuo to laiko jis jau nuplaukė apie 14 tūkst. kilometrų, iki Lietuvos jam dar liko plaukti daugiau nei 10 tūkst. kilometrų.

Anksčiau skelbta, kad plaukdamas į Klaipėdą, 170 tūkst. kubų talpos laivas gali pervežti SGD terminalo bandymams skirtą dujų krovinį. Informacija, kiek ir kieno dujų atgabens laivas, yra komercinė paslaptis, tačiau tikėtina, kad jų gali būti atsigabenta iš Kataro ar kitų Persijos įlankos šalių.

SGD terminalą statanti bendrovė „Klaipėdos nafta“ 170 tūkst. kubų dujų pirks už ne daugiau kaip 112,428 mln. litų. Tiek jų reikės derinimo darbams, kad terminalas gruodžio pradžioje pradėtų veikti. Planuojama, kad į Klaipėdą laivas atplauks spalio pabaigoje.

SGD tiekėja „Litgas“ rugpjūtį ketina pasirašyti 5 metų trukmės sutartį su Norvegijos „Statoil“ dėl metinio 540 mln. kubų dujų pirkimo būsimam terminalui Klaipėdoje.

„Klaipėdos naftos“ statomas SGD terminalas pradės veikti gruodžio pradžioje - numatoma, kad pirmaisiais metais Lietuva per jį galės atsigabenti apie 1 mlrd. kubų dujų, o ateityje jo pajėgumas didės iki 4 mlrd. kubų.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (134)