Portalo DELFI kalbinti gyventojai kelia klausimą – ar namo administratoriaus pakeitimas ir šildymo sistemos sugedimas buvo tik atsitiktinumas, ar ne.

Antavilių g. 9 namo gyventojas Stasys pasakojo, kad buvusį namo administratorių „Antakalnio būstą“ pakeisti gyventojai sutarė dėl jų netenkinamos paslaugų kokybės.

„O ir sąskaitos buvo didelės už bet kokį pakrapštymą“, - kalbėjo jis.

Surinkę visų gyventojų parašus namo atstovai kreipėsi į savivaldybę ir namo administratorių su informacija apie norą pakeisti namo prižiūrėtoją.

Kad visas procesas įvyktų kuo greičiau, gyventojai buvo itin suinteresuoti: senas daugiabutis šildomas dujų katilu, kuriam nuolat reikia priežiūros.

Tačiau maždaug pora savaičių po informavimo apie namo administratoriaus keitimą gyventojai netikėtai pajautė šąlančius radiatorius.

Namo gyventoja Liuda teigė, kad raktą nuo patalpos, kurioje yra katilas turi tik „Antakalnio būsto“ atstovai.

Pasak jos, gyventojai nuo savaitgalio neturėjo šildymo.

Jai paantrino ir kaimynas Stasys, kuris teigė, kad namo gyventojams šildymą sutvarkytų naujas namo administratorius „Senamiesčio ūkis“, tačiau, pasak jo, „Antakalnio būstas“ nesutinka perduoti raktų nuo patalpos, kurioje yra visa šildymo sistema.

„Neduoda rakto ir sako, kad iki gruodžio 31 d. tik atiduos. Bet ateis šalčiai iki to, tai kaip mes būsim be šildymo“, - portalui skundėsi vyras. Vis dėlto, jo teigimu, po savaitgalio, kai dingo šildymas, namo gyventojams pavyko prisikviesti senuosius ir naujuosius namo administratorius. Buvo nustatyta, kad sugedusios tam tikros šildymo sistemos detalės.

„Antakalnio būsto“ vadovas Donatas Šiaudinis patvirtino, kad Antavilių g. 9 namas atsisako jų paslaugų, tačiau kartu jis informavo, kad pagal įstatymus naujam namo administratoriui dokumentai, o kartu ir visi raktai turi būti perduoti per mėnesį nuo informacijos apie keičiamą administratorių gavimo.

„Tą namą perduosime teisės aktų nustatyta tvarka – iki sausio 1 d. Jei pavyks, galbūt ir anksčiau. Jie į mus kreipėsi lapkričio paskutinę dieną. Pagal nustatytus teisės aktus namo perdavimas vyksta per 30 dienų“, - aiškino jis.

Pasak jo, namo perdavimo procedūra užtrunka dėl tvarkomos buhalterinės apskaitos ir dokumentų.

„Tai jau baigiame daryti. Jei pavyks, gal net prieš Kalėdas namą perduosime“, - žadėjo D. Šiaudinis.

Paklaustas, ar vis dėlto namo administratoriaus atstovai ką nors tvarkė minėto namo šilumos sistemoje, įmonės vadovas teigė, kad įmonė gruodžio 14 d., sekmadienį, sulaukė skambučio iš vieno namo gyventojo su skundu, kad name dingo šildymas.

Pasak jo, atvykę avarinės tarnybos darbuotojai nustatė, kad šildymo sistemoje sulūžusi pavara ir vožtuvas. Būtent dėl to ir dingo šildymas.

„Rankiniu būdu meistrai sutvarkė, kad nors šiek tiek būtų užtikrintas šildymas“, - komentavo pašnekovas.

Kai su portalu DELFI kalbėjo D. Šiaudinis, jis tikino, kad kaip tik tą dieną gedimas buvo lokalizuotas ir raktai perduoti naujam namo administratoriui.

„Mes šiandien geranoriškai nuvažiavome. Bendradarbiaudami įvykdėme gyventojų prašymus“, - kalbėjo jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (24)