Į Delfi kreipėsi Kaune esančio buto savininkas, kad nuomininkams kovo 29 d. buvo atjungta elektra dėl susikaupusios 186 eurų skolos. Tą pačią dieną jis skolą sumokėjo, skambino „Ignitis“ ir prašė atnaujinti elektrą, tačiau iki pirmadienio pietų gyventojai su mažamečiais vaikais jos neturėjo.

„Pamiršau susimokėti, bet anksčiau neatjungdavo iškart elektros. Kovo pabaigoje planavau susimokėti visus komunalinius už kelis mėnesius. Tačiau praeitą trečiadienį nuomininkai pranešė, kad bute nebėra elektros.

Tą patį vakarą 18:40 val. sumokėjau visą skolą, paskambinau „Ignitis“, bekalbant telefonu, konsultantai išsiuntė prašymą ESO atnaujinti tiekimą, ESO per dvi dienas, kaip teigė, įsipareigojo atnaujinti tiekimą.

Kitą rytą skambinu ir dar kartą paprašiau atnaujinti tiekimą kaip galima greičiau, nes bute gyvena šeima su dviem mažamečiais vaikais. Iki šiol elektros tiekimas nėra atnaujintas.

Viską susimokėjau tą patį vakarą – 186 eurus, atjungimo ir pajungimo mokesčius. Per penktadienį turėjo pajungti, nes tai – antra darbo diena. ESO sako, kad tik penktadienį iš „Ignitis“ gavo užklausą“, – pirmadienį per pietus Delfi pasakojo vyras.

Tiesa, po valandos, kaip patikino ESO, elektros tiekimas šiame bute jau buvo atkurtas.

Dainiaus teigimu, nors kaimynas leido prisijungti prie jų elektros tiekimo, šeima patyrė nepatogumų, dėl dvi paras neveikiančio šaldytuvo teko išmesti visą maistą.

Bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) elektros energijos tiekimo atjungimą dėl skolų vykdo tik tiekėjų prašymu, tas pats ir su tiekimo pajungimu, pažymi ESO atstovas Paulius Kalmantas.

„Šiuo konkrečiu atveju užklausa atjungimui iš tiekėjo gauta kovo 27 d. 14:22 val. ir užduotis suformuota tą pačią dieną. Atjungimas vykdomas per 5 d. d. Klientas buvo atjungtas kovo 29 d.

Iš tiekėjo užklausa šio kliento pajungimui pateikta kovo 29 d. 18:41 val., t. y. po darbo valandų, užduotis suformuota kovo 30 d. ryte, 07:41 val.. Pajungimas vykdomas 2 d. d. Elektros energijos tiekimas atnaujintas pirmadienį, balandžio 3 d.“, – komentuoja jis.

„Ignitis“ ryšių su visuomene projektų vadovė Laura Beganskienė patikina, kad visais atvejais, prieš kreipiantis į operatorių, kad klientui atjungtų elektrą, tiekėjas deda visas pastangas susisiekti su klientu, aktyviai kreipiasi ir ieško sprendimų, kad elektros atjungti nereikėtų. Vidutiniškai ne mažiau kaip 5 kartus kreipiamasi į klientą iki teikiant prašymą operatoriui atjungti elektrą.

Šiuo konkrečiu atveju, klientas dėl skolos buvo informuotas: vasario 21 d. – el. paštu; kovo 8 d. – siųsta sąskaita, kurioje nurodyta susidariusi skola už 3 mėnesius; kovo 9 d. – siųsta trumpoji žinutė telefonu su įspėjimu dėl skolos apmokėjimo termino, informuotas, kad neapmokėjus skolos, bus inicijuotas elektros energijos tiekimo nutraukimas; kovo 9 d. – siųstas pranešimas el. paštu su įspėjimu, kad elektros energijos tiekimas bus nutrauktas, jei skola nebus apmokėta; kovo 22 d. – siųsta trumpoji žinutė, kad iki kovo 23 d. 12 val. prašome apmokėti susidariusią skolą, kitaip kitą darbo dieną perduosime operatoriui, kad nutrauktų elektros energijos tiekimą. Kovo 29 d. – klientui atjungtas elektros tiekimas.

„Taigi, kreipėmės ne mažiau penkis kartus, įvairiais skirtingais kanalais“, – pažymi „Ignitis atstovė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)