Laivų maršrutų duomenis skelbiančio tinklalapio marinetraffic.com duomenimis, laivas neseniai praplaukė Sueco kanalą ir šiuo metu plaukia Viduržemio jūroje.

Liepos pradžioje „Independence“ buvo netoli Persijos įlankos, kur, tikėtina, pasipildė dujomis. Toliau jis turėtų plaukti link Gibraltaro sąsiaurio, per Altanto vandenyną, Šiaurės jūrą ir pasiekti Baltijos jūrą.

Laivas gegužės viduryje paliko didžiausią pasaulyje Pietų Korėjos Ulsano laivų statyklą „Hyundai Heavy Industries“. Nuo to laiko jis jau nuplaukė apie 15 tūkst. kilometrų, iki Lietuvos jam dar liko plaukti daugiau nei 8 tūkst. kilometrų.

Anksčiau skelbta, kad plaukdamas į Klaipėdą, 170 tūkst. kubų talpos laivas gali atgabenti SGD terminalo bandymams skirtą dujų krovinį. Informacija, kiek ir kieno dujų atgabens laivas, yra komercinė paslaptis. Anksčiau skelbta, kad į Klaipėdą laivas atplauks spalio pabaigoje, tačiau tikėtina, kad tai įvyks anksčiau.

Dujų prekybos bendrovė „Litgas“ „Klaipėdos naftos“ užsakymu atgabens iki 170 tūkst. kubų terminalo bandymams reikalingų dujų už ne daugiau kaip 112,4 mln. litų. „Litgas“ rugpjūtį ketina pasirašyti 5 metų trukmės sutartį su Norvegijos „Statoil“ dėl metinio 540 mln. kubų dujų pirkimo būsimam terminalui Klaipėdoje.

„Klaipėdos naftos“ statomas SGD terminalas pradės veikti gruodžio pradžioje - numatoma, kad pirmaisiais metais Lietuva per jį galės atsigabenti apie 1 mlrd. kubų dujų, o ateityje jo pajėgumas didės iki 4 mlrd. kubų.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (196)