„Kompanijos veikla peržengia vienos šalies ribas ir mes drąsiai galime pasakyti, kad mūsų vietinė rinka yra visos Baltijos šalys. Naujo prekės ženklo pristatymas yra seniai planuotas ir pamatuotas sprendimas, padėsiantis sustiprinti lyderiaujančias pozicijas visame Baltijos regione. Naujas vardas atitinka naują požiūrį į elektros prekybą, kurį diktuoja vis labiau atsiverianti rinka ir stiprėjanti konkurencija”, - teigia Aris Zigurs, „Latvenergo” generalinis direktorius.
Lietuvoje nuo 2013 m. sausio 1 d. prievolę rinktis nepriklausomą elektros tiekėją turės visi juridiniai asmenys. Iš viso - 61 456 verslo įmonių. Dauguma iš naujų atviros rinkos dalyvių - smulkios ir vidutinės įmonės - kepėjai, ūkininkai, paslaugų teikėjai, kavinės, parduotuvės. Naujai atsivėrusioje rinkoje „Elektrum Lietuva” planuoja padidinti rinkos dalį pusantro karto iki 18-20 proc. Šiuo metu kompanijos rinkos dalis Lietuvoje - 11 proc.