Pasak ESO Paslaugų tarnybos direktoriaus Renaldo Radvilos, unikalų kliento kodą kiekviena įmonė suteikia remdamasi savo vidinių sistemų principais. Kliento kodas – itin svarbi vartotojo profilio detalė, nes yra reikalingas kiekvieną kartą atliekant mokėjimą už suvartotą elektros energiją.

„Klientų kodai keičiasi visiems elektros vartotojams, kuriems baigė galioti sutartys su iki tol elektrą tiekusiu visuomeniniu tiekėju. Visiškai nesvarbu, ar vartotojas pasirinko nepriklausomą tiekėją, ar to nepadaręs automatiškai pateko į garantinį tiekimą – kliento kodas keičiasi bet kuriuo atveju. Todėl mėnesio pabaigoje atliekant mokėjimą už elektros energiją svarbu būti atidiems ir nenurodyti senojo kodo, susikuriant naują mokėjimo šabloną“, – atkreipia dėmesį R. Radvila.

Nepriklausomo tiekėjo suteiktas kodas yra nurodomas sudaromoje sutartyje su klientu. Tuo tarpu pradėjus teikti garantinio tiekimo paslaugą, bus sugeneruotas naujas kliento kodas. Vartotojas jį galės matyti ar pasitikrinti prisijungęs prie ESO savitarnos svetainės www.eso.lt/savitarna, taip pat apie jį bus informuotas ir asmeniškai – elektroniniu paštu arba paprastu paštu, sakoma ESO pranešime.

R. Radvila taip pat pažymi, kad kliento kodas keisis ir tiems vartotojams, kurie nusprendžia vieną pasirinktą nepriklausomą tiekėją pakeisti kitu.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (157)