„Tesla“ gamykla Vokietijoje vis dar neveikia, nors Elonas Muskas praėjusių metų spalį prognozavo, kad ši šalia Berlyno esanti gamybos įmonė dar prieš baigiantis metams pradės gaminti „Model Y“ automobilius.

Reikia pripažinti, kad tai priklausė ne tik nuo E. Musko. Vietos valdžios institucijos dar galutinai neuždegė žalios šviesos projektui, tad „Tesla“ plėtra Europoje stringa kaip tik tuo metu, kai jos vietos konkurentai spaudžia akseleratoriaus pedalą.

„Stellantis“ praėjusią savaitę paskelbė apie susitarimus kurti programinę įrangą su „Amazon“ ir parduoti savo „Ram ProMaster elektrinę pristatymo transporto priemonę internetinei parduotuvei.„Daimler‘ koncernui priklausanti „Mercedes-Benz“ (MB) praėjusį pirmadienį pristatė akumuliatoriumi varomą prototipą, kuris gali vienu įkrovimu nuvažiuoti daugiau kaip 620 mylių (apie 998 kilometrus), o „Volkswagen“ (VW) gruodžio mėnesį pranešė per ateinantį pusę dešimtmečio skirsiantis apie 100 mlrd. JAV dolerių elektromobilių ir programinės įrangos kūrimui – tai iki šiol didžiausias Vokietijos milžinės tokio pobūdžio biudžetas.

„Tesla“ įgijo didelę persvarą masinės elektromobilių gamybos ir pardavimo srityje, tačiau 2022 metais tradiciniai automobilių gamintojai gali bandyti suskubti vytis.

Štai keletas kitų siužetinių linijų, kurias stebėsiu šiais metais: