Vienas vaizdo įrašas, patalpintas asmens, kuris teigia dirbęs „Twitter“, kviečia žiūrovus: „renkitės kartu su manimi, kad pamatytumėte, kaip mane atleido iš darbo“. Įrašas sulaukė daugiau nei pusės milijono peržiūrų ir 80 tūkst. patiktukų. „Get ready with me“ (#GRWM) – įprasta „TikTok“ klišė: vartotojai kviečia sekėjus prisijungti prie jų, kai jie darosi makiažą, rengiasi į darbą, vakarienę ar pirmąjį pasimatymą. Kiti, naujesni vaizdo įrašai – emocingi ir atviri, paskelbti vos tik sužinojus naujieną. Kai kurie vartotojai netgi dalijasi atleidimo iš darbo pokalbio fragmentais.

Vieni įrašai komiški, kiti – nuoširdūs, bet juos visus vienija bendras bruožas: pats paskelbimo platformoje veiksmas užkerta kelią gėdai ir užsisklendimui, kurie paprastai lydi atleidimą iš darbo. Skelbiantieji įrašus teigia, kad tai jiems padeda tvarkytis su nesmagia patirtimi, užjausti kitus tokioje pačioje situacijoje atsidūrusius žmones, o kartu užmesti meškeres, ieškant naujų darbo pasiūlymų.

Daizha Brown dirbo rinkodaros komandoje, kuri reklamavo „Facebook“ paslaugas smulkioms įmonėms. Ji paskelbė įrašą „TikTok“ praėjus valandai po to, kai gavo el. pranešimą, jog yra atleidžiama iš darbo.