Pasak bendrovės įkūrėjo ir generalinio direktoriaus Niko Storonskio, praėjus keliems mėnesiams po susidūrimo su Japonijos finansų priežiūros institucija, finansinių technologijų startuolis šiuo metu derasi dėl reguliavimo patvirtinimų, reikalingų aptarnauti mažas ir vidutines įmones trečioje pagal dydį pasaulio ekonomikoje kitąmet.

„Revolut“, kurio vertė praėjusiais metais siekė 33 milijardus JAV dolerių, dabar nusitaikė į Japonijos eksportuotojus, norinčius sumažinti tarptautinius pinigų pervedimo mokesčius šalyje, kuri vis dar vengia atsiskaitymų negrynaisiais pinigais. „Revolut“ tikisi Japonijoje pritraukti milijoną vartotojų – tai būtinas žingsnis, siekiant iki 2025 m. pabaigos Azijoje turėti bent 10 mln. klientų. Bendrovė teigia, kad dabar ji turi apie 80 tūkst. vartotojų Japonijoje ir 600 tūkst. vartotojų visoje Azijoje.

„Konkurencijos požiūriu Japonija yra labai patraukli rinka“, – sakė N. Storonskis interviu „Bloomberg News“ Tokijuje. Didieji šalies bankai „iš tikrųjų neteikia modernių paslaugų“. Remiantis „Payments Japan Association“, atsiskaitymai negrynaisiais pinigais 2020 m. Japonijoje sudarė 30 proc. visų operacijų, palyginti su 94 proc. Pietų Korėjoje ir 56 proc. JAV.

Kol kas aštuntus metus skaičiuojanti programėlė šalyje, kurios sudėtingos taisyklės glumina tiek naujus, tiek užsigrūdinusius finansų žaidėjus, įsitvirtina sunkiai.