Bet „Constellation Brands Inc.“, gaminanti „Modelo“ rūšis, tokias kaip „Corona“ prekės ženklo alus, ir parduodanti jį Jungtinių Valstijų rinkoje, tęsia savo veiklą šalyje ir koronaviruso pandemijos sąlygomis.

Praėjusią savaitę Lotynų Amerikos didžiausio būtiniausių prekių parduotuvių tinklo operatorė pranešė, kad jos „Oxxo“ parduotuvėse per artimiausias dešimt dienų gali nebelikti alaus, nes alaus daryklos, priklausančios „Anheuser-Bush InBev SA“ „Grupo Modelo“ ir „Heineken NV“, kelioms savaitėms uždarytos. „Constellation Brands“, kuri turi dvi gamyklas šiaurinėje Meksikoje, veiklos nenutraukė.

„Mes nepaliaujame diskutuoti su Meksikos vyriausybe ir tęsiame veiklą pagal įstatymą, – į klausimus elektroniniame laiške atsakė įmonės atstovas spaudai Michaelas McGrew. Bendrovė smarkiai sumažino savo gamybos apimtis ir apkarpė darbuotojų skaičių savo gamyklose“, – sakė jis.

Alaus gamyba nėra leidžiama pagal šiuo metu galiojančius sanitarinius apribojimus, per balandžio 10 d. surengtą spaudos konferenciją sakė šalies sveikatos apsaugos ministro pavaduotojas Hugo Lopez-Gatellas. Sveikatos sistemos pareigūnai atsisakė komentuoti dėl „Constellation“ tęsiamos gamybos, o darbo ministerijos atstovai nesureagavo į prašymus pakomentuoti.

Meksikos prezidentas Andresas Manuelsi Obradoras kovo pabaigoje paskelbė ekstremaliąją situaciją nacionalinėje sveikatos sistemoje ir paragino sustabdyti neesmines veiklas, tarp jų, didelę dalį gamybos struktūrų.

Dabartinėmis aplinkybėmis „Constellation Brands“ turi atsargų tik maždaug 40-čiai dienų, o to toli gražu nepakanka atsižvelgiant į produkto populiarumą, savo moksliniuose pastebėjimuose pažymi MKM analitikas Billas Kirkas.