Kinijos oro linijų bendrovės „China Eastern Airlines“ valdomas keleivinis orlaivis „Boeing 737-800“, kuriuo skrido 132 žmonės, pirmadienį smigo žemyn į kalnuotą vietovę, ir tai paskatino vežėją nutraukti savo darbinių reaktyvinių lėktuvų parko eksploatavimą. 

Lėktuvo modelis priklauso vadinamajai „kitai kartai“ 737 orlaivių, kurie pasižymėjo gera saugos charakteristika nuo pat dešimtojo dešimtmečio, kai buvo pristatyti rinkai.

Tragedija patraukė akylą pasaulio dėmesį į „Boeing“, ypač žinant, kad bendrovė jau anksčiau yra turėjusi problemų dėl atnaujintų 737 MAX lėktuvų linijos: du naujausios versijos siauro fiuzeliažo orlaiviai 2018 ir 2019 metais patyrė 346 gyvybes nusinešusias katastrofas, ir tai paskatino vieną ilgiausiai trukusį lėktuvų eksploatavimo sustabdymą aviacijos istorijoje.

Naujausias incidentas nėra susijęs su „Max“ lėktuvų linija. Vis dėlto jis skaudžiai smogė „Boeing“ pastangoms susigrąžinti pasitikėjimą savo saugos kultūra ir 737 lėktuvų šeima, didžiausiu bendrovės pajamų šaltiniu.