aA
Jūsų socialinės žiniasklaidos srautą užvaldys ciberžolių latė ir „Aspeno aukso“ spalvos pyragaičiai ant pagaliuko.
Latė, kurią šią vasarą matysite visų instagramuose
© Shutterstock

Pasiruoškite šią vasarą pamatyti daug „rožinio povo“ latės puodelių.

Spalvų institutas „Pantone“, visų pasaulio atspalvių arbitras, bendradarbiaudamas su „LG Electronics USA“ liepos 12 d. SoHo atvers naujos kavinės „Café OLED“ duris. Tris dienas veiksianti „pop-up“ kavinė – tobula vietelė kiekvienam, kuris jaučiasi šiek tiek pavargęs nuo Ledų muziejaus asmenukių.

Projektas skirtas atkreipti dėmesį į keturias spalvas iš „Pantone“ instituto 2019 m. vasaros spalvų tendencijų ataskaitos: geltonai žalios „pipiro stiebo“, „ciberžolės“, „Aspeno aukso“ ir „rožinio povo“.

Šios spalvos buvo pasirinktos ne tik dėl to, kad yra (daugiausia) orientuotos į maistą; jos atspindi vis didėjantį visuomenės susidomėjimą aplinkosauga.

„Spalvų tendencijos atspindi tai, kas vyksta kultūroje, – teigia Laurie Pressman, „Pantone Color Institute“ viceprezidentė. – Tai pirmas kartas, kai nutarėme iliustruoti spalvų tendencijų, kurias matome madoje, ryšį su spalvų tendencijomis maiste.“

Kavinėje bus maždaug 16 vietų, bet ji nebus skirta klientams, ketinantiems smaksoti prie nešiojamųjų kompiuterių. „Café OLED“ televizoriuose suksis keturios atskiros interaktyvios „vinjetės“, po vieną kiekvienai iš pristatomų spalvų. Žinoma, bus ir fotosienelė.

Kavos gėrimai buvo sukurti taip, kad suteiktų spalvoms atitinkamą kulinarinį profilį. Sunkiai ignoruojamas rožinis povas pasireikš netradiciniame burokėlių ir klevų derinyje; Aspeno auksą pristatys citrina ir vanilė; pipiro stiebui žalią atspalvį suteiks mačia arbata, sumaišyta su medumi; na, o ciberžolės geltoniu švies šis visiems žinomas prieskonis, sumaišytas su imbieru ir aitriaisiais pipirais.

Latė, kurią šią vasarą matysite visų instagramuose
© Shutterstock


Spalvingus pyragaičius pristatys Amirah Kassem iš „Flour Shop“. Išraiškingi šios kepėjos desertai, tokie kaip saldainių pripildytas „pyragas-bomba“, jau pritraukė 245 000 instagramo pasekėjų ir įžymių klientų, kaip antai Beyoncé ir Katy Perry.

Kavinei „Café OLED“ A. Kassem ruošia skanumynus, kurie „peržengs spalvų ribas“. Žadama, kad tai bus visų keturių spalvų ir skonių pyragaičiai ant pagaliuko. Tikėkimės, kad vienu ar kitu metu sulauksime ir rožinio povo „bombos“.

Tai jau ne pirmas kartas, kai prekės ženklas stengiasi pritraukti klientų dėmesį įspūdingomis spalvomis. „Starbucks“ sukurtas šlovingai rožinis „vienaragio frapučinas“ tapo 2017 m. balandžio hitu. Buvęs generalinis direktorius Howardas Schultzas teigė, kad šis gėrimas gerokai padidino „Starbucks“ klientų srautus.

SoHo tampa Las Vegaso konceptualių kavinių konkurentu. Rudenį pažinčių programa „Bumble“ rajone atvers savo pirmąją užeigą ir vyno barą. Michelle Fernandez, „LG Electronics USA“ pramogų rinkodaros vyresnioji direktorė, kavinę mato kaip būdą parduoti bendrovės gaminamus „OLED“ televizorius. Paklausta apie galimą poveikį socialinei žiniasklaidai, M. Fernandez atsakė: „Mūsų lūkesčiai šiam renginiui pakankamai aukšti, o mūsų grotažymė yra #SeeExtraordinaryColor.“

Bloomberg
Viskas apie pinigus. Finansų konsultantė atsako
Reikia patarimo, kaip planuoti išlaidas, kaip sutaupyti, o gal – kaip daugiau uždirbti? Užduokite klausimą nepriklausomai finansų konsultantei Ievai Jazavitienei.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(2 žmonės įvertino)
3.0000

„Susigyvenimas“ su COVID sunkiai įmanomas į aklavietę patekusioje pasaulio ekonomikoje (1)

Sparčiai plintanti omikrono atmaina apsunkina atsigavimą pasaulio ekonomikoje, kurią ir toliau...

D+Siddharth Philip, Christopher Jasper, William Wilkes

Oro linijų bendrovės dėl Rusijos grėsmės keičia tvarkaraščius

Oro linijų bendrovės pradėjo keisti skrydžių tvarkaraščius, kad jų lėktuvai kuo mažiau laiko...

D+Antony Sguazzin

Naujas tyrimas pranašauja pokyčius dėl pandemijos eigos

Stipri omikron atmainos sukelta koronaviruso infekcijų banga gali paspartinti pandeminių...

Viruso atmainos temdo pasaulinio darbo vietų atsigavimo perspektyvas (5)

Nors Jungtinių Valstijų bendrovės visomis išgalėmis stengiasi užpildyti darbo vietas, pasaulinis...

Atlyginimas, lankstumas, įkvėpimas: darbuotojų norai skiriasi priklausomai nuo šalies (5)

Ko iš tiesų darbuotojai tikisi iš savo darbo? Remiantis pasauline įmonių valdymo konsultanto...

Top naujienos

D+Algis Bumblauskas

Tikroji eilių sovietmečiu realybė: laikai, kai eilinė pardavėja buvo garbinama tarsi karalienė (2)

Dabar retai pamatysi žmones, stovinčius ilgoje eilėje. Vis dėlto būna tokių retų atvejų....

Aušra Kurienė apie vaikus po skyrybų: kaip mama, norėčiau jiems pasakyti viena, bet kaip specialistė žinau, kad taip nebus (2)

Tikriausiai daugelio jau nebestebina ne vienus metus nesikeičianti dramatiška statistika –...

D+Dalia Vaitkutė-Šiaulienė

Europos šalys, į kurias įleidžiami neskiepyti turistai: vienur pakaks testo, kitur nereikalaujama nieko

Ar galiu keliauti, jei esu nesiskiepijęs arba pasiskiepijęs ne pagal visą vakcinacijos schemą?...

Eurolygos dvikova Milane: „Armani“ – „Žalgiris“ nuolat pildoma (21)

Eurolygos 23-io turo rungtynes Kauno „Žalgiris“ (3-15) penktadienį žaidžia su viena iš...

M.A.M.A 2021 apdovanojimų ceremonija: kurie atlikėjai šiemet skambėjo garsiausiai? Nuolat pildoma (26)

Penktadienio vakarą Kauno „Žalgirio” arenoje prasidėjo 11-oji M.A.M.A 2021 apdovanojimų...

Nepatogūs klausimai. Svečiuose – Danielius Bunkus

Atsakymai į klausimus, kuriuos ne visi išdrįsta užduoti, skamba laidoje „Nepatogūs klausimai“...

Grupės „Dinamika“ narė Irma Jurgelevičiūtė: nespėsime sureaguoti, kai pradėsime vaikščioti pasiremdami lazdelėmis (20)

Penktadienį Kauno „Žalgirio“ arenoje vykstančiuose M.A.M.A apdovanojimuose galima sutikti...

Iš Rusijos vis daugiau grėsmingų signalų: apie gynybos pokyčius svarstoma jau ir Lietuvoje (154)

„Rusija grasina praktiškai visai Europai karu, todėl mes irgi turėtume keisti savo valstybės...

Žinomos moterys išdavė, kuo kvėpinasi ir be kokių kvapų negalėtų apsieiti savo kasdienybėje (1)

Prestižinis grožio prekės ženklas Yves Saint Laurent Beauty sostinės stilingiausias pakvietė...