Pasiruoškite šią vasarą pamatyti daug „rožinio povo“ latės puodelių.

Spalvų institutas „Pantone“, visų pasaulio atspalvių arbitras, bendradarbiaudamas su „LG Electronics USA“ liepos 12 d. SoHo atvers naujos kavinės „Café OLED“ duris. Tris dienas veiksianti „pop-up“ kavinė – tobula vietelė kiekvienam, kuris jaučiasi šiek tiek pavargęs nuo Ledų muziejaus asmenukių.

Projektas skirtas atkreipti dėmesį į keturias spalvas iš „Pantone“ instituto 2019 m. vasaros spalvų tendencijų ataskaitos: geltonai žalios „pipiro stiebo“, „ciberžolės“, „Aspeno aukso“ ir „rožinio povo“.

Šios spalvos buvo pasirinktos ne tik dėl to, kad yra (daugiausia) orientuotos į maistą; jos atspindi vis didėjantį visuomenės susidomėjimą aplinkosauga.

„Spalvų tendencijos atspindi tai, kas vyksta kultūroje, – teigia Laurie Pressman, „Pantone Color Institute“ viceprezidentė. – Tai pirmas kartas, kai nutarėme iliustruoti spalvų tendencijų, kurias matome madoje, ryšį su spalvų tendencijomis maiste.“

Kavinėje bus maždaug 16 vietų, bet ji nebus skirta klientams, ketinantiems smaksoti prie nešiojamųjų kompiuterių. „Café OLED“ televizoriuose suksis keturios atskiros interaktyvios „vinjetės“, po vieną kiekvienai iš pristatomų spalvų. Žinoma, bus ir fotosienelė.

Kavos gėrimai buvo sukurti taip, kad suteiktų spalvoms atitinkamą kulinarinį profilį. Sunkiai ignoruojamas rožinis povas pasireikš netradiciniame burokėlių ir klevų derinyje; Aspeno auksą pristatys citrina ir vanilė; pipiro stiebui žalią atspalvį suteiks mačia arbata, sumaišyta su medumi; na, o ciberžolės geltoniu švies šis visiems žinomas prieskonis, sumaišytas su imbieru ir aitriaisiais pipirais.

Spalvingus pyragaičius pristatys Amirah Kassem iš „Flour Shop“. Išraiškingi šios kepėjos desertai, tokie kaip saldainių pripildytas „pyragas-bomba“, jau pritraukė 245 000 instagramo pasekėjų ir įžymių klientų, kaip antai Beyoncé ir Katy Perry.

Kavinei „Café OLED“ A. Kassem ruošia skanumynus, kurie „peržengs spalvų ribas“. Žadama, kad tai bus visų keturių spalvų ir skonių pyragaičiai ant pagaliuko. Tikėkimės, kad vienu ar kitu metu sulauksime ir rožinio povo „bombos“.

Tai jau ne pirmas kartas, kai prekės ženklas stengiasi pritraukti klientų dėmesį įspūdingomis spalvomis. „Starbucks“ sukurtas šlovingai rožinis „vienaragio frapučinas“ tapo 2017 m. balandžio hitu. Buvęs generalinis direktorius Howardas Schultzas teigė, kad šis gėrimas gerokai padidino „Starbucks“ klientų srautus.

SoHo tampa Las Vegaso konceptualių kavinių konkurentu. Rudenį pažinčių programa „Bumble“ rajone atvers savo pirmąją užeigą ir vyno barą. Michelle Fernandez, „LG Electronics USA“ pramogų rinkodaros vyresnioji direktorė, kavinę mato kaip būdą parduoti bendrovės gaminamus „OLED“ televizorius. Paklausta apie galimą poveikį socialinei žiniasklaidai, M. Fernandez atsakė: „Mūsų lūkesčiai šiam renginiui pakankamai aukšti, o mūsų grotažymė yra #SeeExtraordinaryColor.“