„Ne dėl malonumo čia stovime tokiose eilėse. Vakar irgi buvau atėjęs, stovėjau iki šešių vakaro ir uždarė duris prieš pat nosį. Šiandien vėl laukiame ir, ko gero, nieko negausime. Kas galėjo žinoti, kad šitas bankas sugrius. Dabar turime stovėti ir maldauti savo sunkiai uždirbtų pinigų. Gėda“, – pykčio neslėpė vienas iš eilėje stovėjusių pensininkų.

„Kaip jaustis? Labai liūdna, ir tiek. Kodėl pagyvenusiam žmogui reikia tiek laiko stovėti eilėse ir nervuotis. Nelabai tikiu, kad atgausiu savo santaupas“, - atviravo kalbinta senolė.

„Nežinia, ar visiems užteks tų pinigų. Man reikia už butą sumokėti. Gyvenu viena. Jeigu nesusimokėsiu, dar išmes į gatvę. Nebetikiu bankais“, - sakė dar viena eilėje stovėjusi pensininkė.

Savo eilės galiausiai sulaukę ir iš banko „Snoras“ skyriaus Gedimino pr. išėję žmonės optimizmu netryško.

„Aš po operacijos. Man kojoje vėžys. Aš negaliu stovėti eilėse. Sušalau belaukdama, kol mane aptarnavo. Kaip taip galima? Kodėl niekas mumis nesirūpina? Visi tik vagia. Kaip taip galima gyventi?, - nesulaikydama ašarų retoriškai klausė pagyvenusi moteriškė, tris valandas išstovėjusi prie banko „Snoras“ skyriaus Gedimino pr. 2.

Banko „Snoras” laikinojo administratoriaus sprendimu nuo ketvirtadienio, lapkričio 24-osios, veiklą atnaujino dar 22 banko padaliniai ir dabar jų iš viso Lietuvoje dirbs 25.

Banko padaliniai ketvirtadienį atidaryti nuo 10 val. ryto ir dirbs iki padalinio darbo grafike numatyto laiko. Padalinių darbo laikas skelbiami banko tinklalapyje.

Aptarnaujant klientus, pirmenybė bus teikiama neįgaliesiems ir pensinio amžiaus klientams, pateikusiems atitinkamą pažymėjimą, skelbia bankas. Klientui iš mokėjimo sąskaitų, kurios nėra susietos su mokėjimo kortelėmis, bus išmokama daugiausia iki 500 Lt per parą. Iš sąskaitų, kurios valdomos mokėjimo kortelėmis, lėšas bus galima išsigryninti tik naudojantis bankomatais.

Kitos bankininkės paslaugos banko „Snoras” klientams nebus teikiamos.