„Pakabinome iš karto, kai išgirdome (apie banko nacionalizaciją), labiau prevenciškai, nesu girdėjęs, kad kas nors bandytų atsiskaityti“, - sakė vienos „Submarino“ picerijų vadovas Gediminas Vaišnoras. Ant šios picerijos durų kabo įspėjimas. Tokie įspėjimai yra ir kai kuriose sostinės parduotuvėse. Tačiau didieji prekybos centrai sako papildomai jokios informavimo kampanijos nesiėmę.

„Net ir pirmosiomis dienomis jokios panikos nekilo, mūsų klientai yra informuoti, kad „Snoro“ kortelėmis neaptarnaujami, todėl jokių papildomų priemonių informuoti nesiėmėm“, - sakė „Maxima“ tinklo atstovė spaudai Olga Malaškevičienė. Tą patį tvirtino ir „Rimi“ prekybos tinklo atstovė Raminta Stanaitytė Česnulienė. „Norfos“ prekybos centras taip pat įspėja, kad „Snoro“ kortelėmis neaptarnaujama.

Nuo ketvirtadienio nacionalizuoto banko „Snoras“ klientai per dieną gali išgryninti arba internete pervesti ne daugiau nei 500 litų, mokėjimo kortelės neveikia. Artimiausiu metu šis limitas gali būti peržiūrėtas.

DELFI primena, kad trečiadienį neeiliniame posėdyje Vyriausybė nusprendė nacionalizuoti. penktą pagal dydį banką Lietuvoje.

„Snoro“ bankui paskirtas laikinasis administratorius, kuris analizuoja situaciją banke. Valstybės institucijos pabrėžia, kad gyventojų indėliai iki 100 tūkst. eurų, tiek terminuoti, tiek ir laikomi sąskaitose, yra 100 proc. apdrausti.

Skaičiuojama, kad šiame banke gyventojai yra padėję 4 mlrd. Lt.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją