Jos sugrįžimas į Berlyną iš Barselonos buvo pasveikintas visų ir gavus Berlyno miesto milijoninius paskatinimus užkūrė didelę laisvalaikio mados ugnį, po kuria šildytis nori visi. Suklestėjo ir šešėlyje buvusios parodos, kaip „Panorama Berlin“, „Premium“ ar ta pati „Mercedes-Benz“ mados savaitė.

Kino žvaigždžių, verslo magnatų ir madingų žmonių antplūdis miestui atneša milijonus, bet ar visi tuo patenkinti?

„Bread & Butter Berlin“

Senasis Berlyno oro uostas „Platz der Luftbrucke“ atgimė iš naujo. Vieta, kuri primena Trečiojo Reicho galybę ir yra unikalus architektūros paminklas, buvo labai greitai pritaikyta parodos reikmėms ir suspindėjo naujai. Viskas atrodė puikiai ir sėkmingai, bet po raudonųjų kilimų, madų šou ir išskirtinių pietų, priėmimų ir geros nuotaikos mados verslas bylojo kai ką kitą. Paroda prarado žinomus vardus, kurie buvo traukos ašis ir pavyzdys, kas ir kur judės toliau, diktuos spalvas, modelius ir uždirbamas maržas.

Skaudus garsių ženklų pasitraukimas negalėjo būti nepastebėtas ir mados žinovų, ir rinkodaros specialistų, ir spaudos. Todėl kyla klausimas, kas bus toliau ir ar išsilaikys kultinė paroda rinkoje, į kurią galima patekti tik su akreditacijomis ar specialiais kvietimais.

Paroda, atrodo, savo vietą po saule rado, bet nuolatinis konkurentų alsavimas į nugarą negalėjo likti nepastebėtas. 2015-aisiais „Bread & Butter Berlin“ kraustosi į Barseloną, kur gyveno savo aukso laiką ir generavo sau ir kitiems svaiginančius pelnus ir sėkmę. Mados žinovai tai vertina teigiamai, nes sausio mėnesį Berlyne gali būti tikrai šalta, o po Barselonos saule sausio mėnesį daug kas norėtų pasišildyti.

Būti originaliems, nepakartojamiems ir visų geidžiamiems – kiekvieno prekinio ženklo atstovų siekiamybė, bet ar jis pasiekiamas, parodo kolekcijų pardavimai ir rezultatai. Mums gali labai patikti ženklai, kurie turi išskirtinumą, bet ar jie dėvimi ir ar jų vizualika yra visiems priimtina?

Visas BBB alsuoja futbolo aistra ir Vokietijos komandos pasiekimai Pasaulio čempionate atsispindi beveik visuose stenduose. Pergalė buvo atšvėsta audringai, nes kai kurių stendų darbuotojai dar buvo neišsiblaivę nuo vakaro linksmybių ir futbolo žiūrejimo.

Pinigai neuždirbami iš buvimo tiesiog cool (kietu - DELFI), jie uždirbami iš apyvartos ir pardavimų. Būti madingu rinkoje nėra tas pats, kas būti sėkmingu. Mados versle sukasi dideli pinigai, bet situacija rodo, kad yra labai nemažai tiek prabangos ženklų, tiek ir gatves mados ženklų atstovų, kurie nesuduria galo su galu ir gali greitu laiku tiesiog pasitraukti iš rinkos.

Virtuali mada ir jos išraiškos yra labai progresyvu, todėl tradicinis apsipirkimas gali labai greitai būti pamirštas. Visi ženklai skuba konkuruoti savo internetinėmis parduotuvėmis ir sprendimais, nes jaunoji karta jau prijaukinta bendrauti virtualiai ir saviraiškos paieškos elektroninėje erdvėje yra paklausios kaip niekada. Kyla klausimas, kaip suspėti į traukinį, kuris tiesiog skrenda, bet kur jis sustos, niekas nežino. Šiandien yra Berlynas, o ryt gali būti net mėnulis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (137)