„Vytenis visada pildavosi kurą gerose degalinėse. Bet šįkart taip išėjo, kad pati patariau jam užsipilti kuro „Jozitoje“. Mašina sunaudoja nemažai kuro, galvoju, pataupysim pinigų. Na ir ką, nepasiekus Kryžkalnio automobilio apsukos ėmė kilti, greitis – kristi, galiausiai primetė šauktukų, užsidegė variklio lemputės. Paskambinom keliems meistrams, jų atsakymai buvo vienareikšmiški – užšalo kuras“, – pasakojo Justina.

Moteris tikino, kad kas kelis kilometrus tekdavo stoti, išjungti variklį, kelias minutes palaukti ir, sistemai atsistačius, vėl važiuoti.

„Automobilį palikome oro uoste – turėjome skubėti, lėktuvas nelaukia. Tačiau po kelių dienų grįžę susidūrėme su dar didesne problema – automobilis nebeužsivedė. Teko kviesti avarinę pagalbą“, – kalbėjo pašnekovė.

Pasak J. Partikės, pakeitus tam tikras automobilio dalis paaiškėjo, kad buvo užšalęs kuras. O paskambinęs atstovas, teikiantis naftą degalinei, visgi tikino, kad tai – automobilio gedimai bei nepriežiūra.

„Jis kaltę vertė ant automobilio, nors jis – naujas, po serviso. Neseniai buvo keistas filtras ir panašiai. Vytenis yra tas žmogus, kuris visada nepriekaištingai prižiūri automobilį. O dabar filtras buvo pilnas vandens, kas ir įrodo, kad kuras buvo skiestas. Šiuo metu mūsų nuostolis – 300 eurų“, – sakė žinoma moteris.

J. Partikė tikino, kad nemalonios asmeninės situacijos su minėta degaline gal ir nebūtų paviešinusi, bet nemalonus pokalbis su kuro tiekėju privertė tai padaryti.

„Kai paviešinau šią situaciją socialiniuose tinkluose, pasipylė žinutės, kad problemos su šios degalinės parduodamu kuru – amžinos. O paviešinome iš esmės todėl, kad atstovas, kuris mums skambino, buvo labai nemalonus. Jis sakė, kad nuostoliai bus padengti, tačiau automobilį nuvarius pas meistrus ir sužinojus „diagnozę“, jis ėmė kalbėti visai kitaip“, – šyptelėjo Justina.

Moteris tikino, kad iš šios situacijos pasimokė ir įsitikino, kad skūpus moka du kartus.

Komentaro „Delfi“ kreipėsi ir į degalinės „Jozita“ atstovą. Direktorius Jonas Jokubauskis tikino, kad pas juos parduodamas kuras atitinka visus kokybės reikalavimus.

„Kuro filtras turi būti keičiamas kas 15-20 tūkstančius kilomentrų (priklausomai nuo automobilio markės). Paprastai rogės ruošiamos vasarą, o žiemą ruošiami ratai. Nusipirkite naują automobilį iš salono ir pilkitės kurą tik „Jozitos“ degalinėse, tai tada galėsime pilnai atsakyti. Tada ir būtų aišku, kad problemos kilo dėl kuro kokybės.

Juk gerbiamam klientui kuras neužšalo, o problema – kuro filtras. „Jozita“ degalinėse prekiaujamas kuras atitinka visus kokybės reikalavimus“, – tikino „Jozita“ direktorius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (246)