V. Baumila alkoholio reklamą pastebėjo J. Oliverio laidoje. „Žiūrime „Jamie Oliver's Christmas Cookbook“. Laida visai šeimai. Yeah right (liet. „Kurgi ne“)! – feisbuke rašė Vaidas ir pridūrė. – Esame įstatymams paklūstantys žmonės ir nuo šiol patys blure’insim visą alko reklamą televizijoje. Plėšyti puslapių neišeis, bet paplėšyti yellow stickerių (liet. geltonų lipnių lapelių) niekas neuždraus! NE bet kokiai alkoholio reklamai!“

Vaidas šmaikštavo, jog laidoje nugirdo ir raginimą „Į sveikatą“: „Gale Oliveris pasakė CHEERS keldamas šampaną. Bandėme tai ATGIRDĖTI, bet teks susitaikyti, kad tai jau galėjo paveikti mūsų smegenis ir pastūmėti alkoholizmo link!“

DELFI primena, jog nuo 2018-ųjų sausio pirmosios įsigaliojo nauji alkoholio ribojimai. Nuo šiol ne tik draudžiama bet kokia alkoholio reklama, bet sutrumpintas ir jo įsigijimo prekybos centruose laikas. Taip pat pakeistas ir amžiaus cenzas, nuo sausio pirmosios alkoholio gali įsigyti tik dvidešimties sulaukę asmenys.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (75)