Šią atostogų kryptį Skaisgirių šeima pasirinko atsitiktinai. Iš pradžių sutuoktiniai mąstė apie atostogas Meksikoje, Bermudoje. Šeima derinosi prie Vaidos mamos atostogų, mat moteris turėjo prižiūrėti poros sūnų Atą. Bilietai į Jamaiką sutapo su atostogų data ir Skaisgiriai galėjo ramia širdimi išskristi.

„Esame dėkingi mūsų bičiuliui, renginių ir kelionių organizatoriui Linui Zareckui, kuris pasirūpino visomis mūsų atostogomis smulkmenos. Džiaugiamės, kad gyvenome idealiame viešbutyje, kur tobula aplinka, sukurtas nuostabus pasaulėlis, yra viskas, ko žmogui gali prireikti. Viešbučio pakrantė tęsiasi penkis kilometrus. Tai garsus viešbutis, kuriame iki šiol lankosi George'as W. Bushas, princas Harry. Nemėgstu bendrabučio tipo viešbučio. Šiame viešbutyje visi namai dviejų aukštų, stovi atskiros vilos, viskas labai privatu, jauku. Tačiau, jei trenkiesi per pusę pasaulio, natūralu, kad nori pažinti ir šalį, susipažinti su jos kultūra, vietinių gyvenimu. Manėme, kad dieną leisime puikiame viešbutyje, o vakarais išeisime į miestą, jaukiai vakarosime, pažinsime naktinį gyvenimą“, - DELFI kalbėjo V. Skaisgirė.

Jamaikos virtuvė Vaidai paliko gerą įspūdį. Mergina džiaugėsi, kad jų virtuvė nėra riebi, daug žuvies, jūros gėrybių, švieži vaisiai, daržovės. Kaip vieną iš Jamaikos privalumų gražuolė paminėjo ir puikų orą, gražią gamtą: „Tačiau pats vietinių bendravimas man nebuvo priimtinas – dėl nenatūralaus mielumo, familiarumo ir net įkyrumo. Nelabai gerai Jamaikoje jaučiausi. Norėjome nuvažiuoti iki gimtojo Bob Marley miestelio, kur jis gimė ir yra palaidotas, bet taksistas sakė nekvailioti, nes ten didžiulės eilės, o nėra į ką žiūrėti. Tai tiesiog turistams sukurtas mitas. Mieliau susipažinome su šalies gyvenimu.“

Skaisgiriai po salą keliaudavo viešbučio taksi. Toks šalies pažinimo būdas yra išties nepigus. Taip pora elgėsi dėl to, kad vieniems turistams eiti naktį ar dieną į Jamaikos gatves yra pavojinga: „Buvome prisižiūrėję filmų, prisiklausę legendų apie tvyrančią laisvę saloje. Tačiau nusivylėme, nes viso to tikrai nėra, tai mitas. Kraštas labai chaotiškas ir pavojingas turistams. Vietiniai vienbalsiai tvirtino, kad pamatyti šalį geriausia keliaujant taksi. Gal tai yra mitas ir vietiniais tiesiog taip užsidirba, tačiau mes nenorėjome patirti nemalonumų, nerizikavome. Už kelionę nuo savo viešbučio iki miesto centro, kuris yra už 5 kilometrų, ir grįžimą atgal sumokėdavome 60 dolerių. Jei važinėji po šalį gali sumokėti ir 300, ir 400 dolerių. Norėjome išsinuomoti automobilį, tačiau šalyje labai prasta infrastruktūra, keliauti savarankiškai labai sunku, keliai prasti.“

V. Skaisgirė pasakojo Jamaikoje susidūrusi su kontrastais. Turtingi žmonės, kurie atvažiuoja ilsėtis, mėgaujasi prabanga, gyvena nuosavose vilose, kur įrengtos įrašų studijos, atsiduoda kūrybai. O vietiniai gyvena vadinamuose „getuose“, kuriuose vyrauja skurdas, vyksta susišaudymai. Vaida pasakojo išvydusi vietinių gyvenimą pro taksi langą, mat turistams lankytis tokiuose rajonuose yra labai pavojinga. „Jamaikiečių vidutinis atlyginimas yra didesnis nei Lietuvoje. Bet civilizacija pralenkė vietinių gyvenimą. Lankydamasi cukranendrių plantacijose pasijutau, lyg grįžusi į vaikystės laikus, kai skaitydama „Dėdės Tomo trobelę“ aplinką galėjau įsivaizduoti tik filmų ir fantazijos dėka. Keisčiausia, kad dabartinis vaizdas skiriasi tik tuo, jog nebėra oficialios vergovės. Išvydus apsiginklavusius pjautuvais vietinius, lenkiančius nugaras ir besigalinėjančius su cukranendrėmis plieskiant daugiau kaip 30 laipsnių karščiui, netekau amo“, - įspūdžiais dalinosi V. Skaisgirė.