Anot žinomo vyro, kažkada buvo manoma, kad ir vairuoti neprisisegus saugos diržo nėra nieko blogo. Tačiau tokią daugelio nuomonę pakeitė per įvairius žiniasklaidos kanalus pradėtos transliuoti socialinės reklamos.

„Padidėjo baudos, pasikeitė įstatyminė bazė ir visuomenė gavo daug informacijos iš žiniasklaidos. Socialinės reklamos iš tiesų keičia visuomenės mentalitetą, supratimą ir nuomonę. Finansuodama socialines reklamas valdžia galėtų pasiekti daug“.

Jis įsitikinęs, kad socialines reklamas kurdami geriausių mūsų šalies reklamos specialistai šią manipuliaciją galėtų pasitelkti ne tik mokydami visuomenę gyventi sveikiau ir geriau, tačiau ir edukuodami tiek vaikus, tiek ir suaugusiuosius.

Kaip pavyzdį U. Kiguolis pateikė žmonių žinias apie pieną. „Mokykloje mus juk mokė, kad pieną duoda karvė ir jis yra sveikas mūsų kaulams, tačiau net ir šiandien atlikus apklausą jūs tikrai neišgirsite, kada karvė duoda pieno ir kam jis naudingas ar pan.“.

Kaip vieną iš aktualių temų socialinei reklamai jis siūlo nejudrą. „Reikėtų žmones pratinti daugiau judėti, mankštintis. Juk vien eiti į sporto salę triskart per savaitę nepakanka. Gyvenimo būdas turi keistis iš esmės.

Ir pats pripažįstu, kad galbūt judu nepakankamai, nors dabartiniai mano projektai verčia mažiau sėdėti prie kompiuterio. Manau, kad po truputį tapsime sveikesni, daugiau judantys ir daugiau žinantys. Tam tereikia išnaudoti žiniasklaidą ir reklamą“, – savo idėją pasiūlė žinomas vyras.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (45)