Į kelionę vyko ne tik Nijolė ir Rimvydas su dukrele, bet ir dar viena šeima su mažamečiu vaiku. „Apsistojome viešbutyje, o iš jo vis keliaudavome į salas ar kitas ekskursijas“, – kelionę apibūdino N. Pareigytė-Rukaitienė. Beje, tai nebuvo tik atostogos, kol moteriškoji Nijolės šeimos pusė pramogavo ir ilsėjosi, šeimos galva Rimvydas turėjo svarbių reikalų. Į Meksiką R. Rukaitis vyko dėl darbo reikalų.

Anot moters, nėra lengva keliauti su mažais vaikais, tad pagrindiniu prioritetu keliavusioms šeimoms tapo patogus viešbutis, kuriame netrūko patogumų mažyliams. „Jei būtume vykę be vaikų, tai būtume galėję apsistoti ir vietiniuose moteliuose ar dar kur, tačiau vykstant su vaikais, svarbu, kur gyventi. Be to, svarbu, kad viešbutyje būtų taikomi europiniai standartai. Vienos kelionės į Majų šventyklą net atsisakėme, nes reikėjo keliauti kone penkis šimtus kilometrų. Šiek tiek pabijojome leistis į tokį tolimą kelią“, – DELFI pasakojo Nijolė.

Nijolės Pareigytės-Rukaitienės šeimos atostogos

Šiek tiek neramumų atostogų metu sukėlė ir mažosios sveikata. „Buvo atsiradę bėrimų. Nors atrodė, kad nieko tokio, bet tėvai mane labai prigąsdino, jog čia skraido visokios blogos musės, kurių įkandimai gali būti labai pavojingi, tad kvietėme gydytoją, – kalbėjo pašnekovė. – Bet viskas buvo gerai. Juk atostogavome ne džiunglėse, o civilizuotame krašte.“

Tačiau tai nereiškia, kad jų atostogos tebuvo maudynės viešbučio baseine. „Keliavome į ekskursijas, plaukiojome laivais, vaikščiojome po parkus, net ir šventyklą iš tolo pavyko pamatyti, – vardijo Nijolė. – Apskritai keliaujant su vaiku juk net ir prie jūros ar baseino neina ramiai pagulėti, reikia statyti smėlio pilis arba nardyti, ieškoti nuotykių. Poilsis su vaikais visuomet aktyvus.“

Tai ne pirma atlikėjos kelionė į Meksiką. „Prieš ketverius metus į Meksiką plaukėme kruizu iš Majamio. Tąkart taip pat nemažai keliavome, – šyptelėjo pašnekovė. – Tačiau kelionės kruizu turi tokią savybę, kad laivui stabtelėjus, visi turi vos kelias valandas, tad tenka gerokai pabėgioti norint daug ką pamatyti toje stotelėje.“

Nijolės Pareigytės-Rukaitienės šeimos atostogos

Su vos trejų metukų dukrele į kelionę išvykusi Nijolė nebijojo, kad egzotiškas maistas ar neįprastas klimatas gali pakenkti vaikui. „Tai ne pirma jos kelionė, esame keliavę ir į Turkiją, mėnesį gyvenome Tenerifėje. Turkijoje net teko ligoninėje parą pagulėti, matyt, sunegalavo nuo baseino vandens, – pasakojo N. Pareigytė-Rukaitienė. – Tačiau keliaujantiems su vaikais patarimas yra tik vienas – turėkite draudimą ir negalvokite, kad negalavimas greitai praeis. Vos sunegalavus geriausia iš karto keliauti pas medikus.“

Pasidomėjus, ar Nijolė norėtų dar kartą grįžti į Meksiką, ši nusijuokė, kad greičiausiai teks dėl jos dukros. „Ten matėme labai daug majų, jų civilizacijos palikimo. Meksikiečiai tuo tiesiog labai didžiuojasi. Po kelionės mūsų namuose vyksta majų pasirodymai, dukra nuolatos peržiūri kelionės nuotraukas ir vaizdo įrašus. Ši kelionė pakeitė mano vaiko gyvenimą“, – juokėsi pasakodama Nijolė.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.