Kūrėjai: tai – pirmas kartas karjeroje, kai mūsų rankos surištos

Sudėtinga situacija buvo pasidalinta oficialiame M. Stonkaus ir M. Katlerio komedijos puslapyje socialiniuose tinkluose. Įrašo kalba netaisyta.

„Informacija dėl renginio „MantaiKurorte“ Kaune 2020-ųjų vasarą.

Su Kauno „Ryšių“, o vėliau „Adform“ kiemeliu bendradarbiavome nuo 2018-ųjų. Rengdami vasaros pasirodymus, 2018-ais ten atlikome „MantaiGeriau“, o 2019-aisiais – „MantaiKieme“ programas. Deja, kaip išaiškėjo vėliau, apgauti gali ir ilgamečiai bičiuliai.

2020-aisiais sutarėme dėl „MantaiKurorte“ pasirodymo rugpjūčio 14 d. Dėl COVID renginį teko perkelti į tų metų rugpjūčio 28 d., o vėliau nuspręsta renginį iš viso atšaukti. Susitarimas buvo aiškus – įsigijusiems bilietus, bus grąžinti pinigai. Mes, kaip atlikėjai, jokio avanso negavome, visi už bilietus surinkti pinigai liko mus „užsakiusiems“ ir renginį organizavusiems asmenims.

Šiemet mus pasiekė informacija, kad „Kiemelio“ atstovai be mūsų žinios žadėjo bilietus įsigijusiems žmonėms, jog renginys bus perkeltas į 2021-uosius (dėl ko niekada nesitarėme), o vėliau bandyta 2020-ųjų renginį „perkelti“ ir į 2022-uosius. Tai yra visiškas melas, taip tiesiog bandyta „ištempti“ pinigų už bilietus grąžinimo procesą. Kai renginys esą „perkeltas“, žmogus tikisi į jį nueiti vėliau ir dažnai nesikreipia dėl pinigų grąžinimo. Vos tik sužinoję apie šią melagystę, kreipėmės į bilietų platintoją „Kakava“, kurie taip pat pripažino atsidūrę aklavietėje – susitarti su organizatoriais nepavyksta, renginys buvo nedelsiant pašalintas iš interneto, o įsigijusiems bilietus buvo išsiųstas el. laiškas dėl tolimesnių veiksmų.

Turime pripažinti, jog tai pirmas kartas mūsų karjeroje, kuomet mūsų rankos surištos. „Kiemelis“ šiemet nustojo vykdyti savo veiklą, buvę ilgamečiai šio projekto vystytojai taip pat pasuko skirtingais keliais. Jei jūs vis dar turite bilietą į „MantaiKurorte“, kuris 2020-ųjų rugpjūtį turėjo vykti Kaune (arba buvote susimokėję už staliuko rezervaciją renginio metu), dėl pinigų gražinimo kreipkitės tiesiai į organizatorių giedrius@mojolounge.lt, dėl papildomos informacijos – į „Kakava“ atstovus arba teisiniais būdais kreipkitės į šio renginio organizanorių UAB „Nuo sutemų iki aušros“.

Labai apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos, manome, kad privalėjome apie tai pasisakyti viešai ir išsklaidyti galimus neaiškumus“, – skelbiama viešame komentare.

Įmonė parduota, kontaktuoti su naujais savininkais – sudėtinga

Delfi susisiekus su vienu iš tuometinių „Adform kiemelio“ atstovų, šis patikino, kad, deja, padėti žmonėms atgauti pinigus už neįvykusį renginį negali, nes nebėra įmonės savininkas.

„Aš esu pardavęs savo įmonę, kuri vykdė tą veiklą. Pardaviau su visais įsipareigojimais, todėl nelabai seku šių dalykų. Reiktų kreiptis į naujuosius savininkus. Aš nuo vasario mėnesio neturiu nieko bendra su ta įmone“, – kalbėjo Giedrius Ambrazevičius.

Pasak pašnekovo, su visomis skolomis turėtų tvarkytis jau naujieji įmonės savininkai. Pasiteiravus, ar šioje situacijoje buvo bandyta kalbėtis su renginio kūrėjais ar nusivylusiais žiūrovais, jis patikino, kad to turi imtis jau ne jis.

„Ne, nes įmonė buvo parduota su visais įsipareigojimais. Tai yra ne vienintelis klausimas, kurį turi spręsti naujieji savininkai“, – pridūrė G. Ambrazevičius.

Deja, su naujausiais įmonės savininkais Delfi kol kas susisiekti nepavyko. Sulaukus jų komentaro, straipsnis bus skubiai papildytas.

VVTAT jau pradėjo nagrinėti vartotojų prašymus

Dėl užvirusios suirutės Delfi kreipėsi ir į vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Teirautasi, kaip šiuo konkrečiu ar panašiu atveju turi elgtis vartotojas.

„Neįvykus renginiui, už kurį iš anksto sumokėta įsigyjant bilietus, laikoma, kad sutartis yra neįvykdyta, dėl ko kyla civilinė atsakomybė. Tuomet paslaugų teikėjas, šiuo atveju atšaukto renginio organizatorius, privalo visiškai atlyginti kliento patirtus nuostolius.

Pirmiausia vartotojui reikėtų raštu kreiptis į paslaugos teikėją (šiuo atveju į renginio organizatorių UAB „Nuo sutemų iki aušros“) pateikiant raštišką pretenziją ir išdėstyti savo reikalavimus. Būtina išsaugoti pinigų sumokėjimą už bilietus patvirtinantį dokumentą (pirkimo kvitą, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą ir pan.) bei bilietus į renginį. Paslaugos teikėjui nesutikus su vartotojo reikalavimais, jis privalo ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos, pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jeigu paslaugos teikėjas neatsako per nurodytą terminą arba atsako neigiamai, vartotojas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT) dėl ginčo sprendimo alternatyvia (ne teismo) ginčų nagrinėjimo tvarka. Būtina prie prašymo pridėti visus turimus įrodymus (bilieto pirkimą patvirtinančio dokumento kopiją, bilieto, susirašinėjimo su renginio organizatoriumi arba kreipimosi į organizatorių (jei atsakymas negautas) kopijas. Kiekvieną ginčą VVTAT nagrinėja individualiai, vertindama pateiktus įrodymus, vadovaudamasi teisės aktais ir teismų praktika. Priimtas sprendimas yra privalomas vykdyti ginčo šalims, jei nei viena iš šalių jo neapskundžia teismui. Taigi, jei VVTAT priima nutarimą tenkinti vartotojo reikalavimus (grąžinti už bilietą sumokėtus pinigus), renginių organizatorius jį privalo vykdyti.

Šiuo metu VVTAT nagrinėja 3 vartotojų prašymus dėl atšaukto šio renginio“, – komentavo viešųjų ryšių atstovė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)