Būtent jai patikėta spalio 29 d. Kaune, restorane „Optimistai“ pasidalinti šio vis labiau žmones užvaldančio virtualaus pasaulio niuansais su juo besidominčiais viešame renginyje „Influencerių galia ir ginklai“, rašoma pranešime spaudai.

V.Šaulytė sako – kurdama tinklaraštį ar dalindamasi mintimis Instagrame ji niekada negalvojo apie atlygį.

„Ir niekada nerašau tomis temomis, kurios man nėra artimos. Tad, apie maistą turbūt ilgai niekas iš manęs nieko negirdės, nes valgau nereguliariai ir tai, kas tuo metu po ranka. Bet apie odos problemas, kurios mane vargina ne vienerius metus, mielai atvirauju“, - pasakojo pašnekovė.

Ji yra išmėginusi daug veido priežiūros priemonių ir noriai dalinasi savo patirtimi. V. Šaulytė, keldama nuotraukas į socialinius tinklus, netgi nesinaudoja jokiomis ypatingomis jų koregavimo programomis, nes „nudailintas“ veidas būtų ir savęs, ir kitų apgaudinėjimas.

„Tvirtinama, kad yra „nustatytos“ valandos, kada patartina kelti postus, kiek kartų per dieną, kaip reikia stebėti skaitomumą ir taip toliau. Bet aš šias taisykles aplaužau. O jei dar rimčiau – tai tiesiog vadovaujuosi savo jausmu. Juk mes patys sprendžiame, kada eisime ar kokiu metu susitiksime draugais. Taip ir su socialiniais tinklais - čia vyrauja mano gyvenimo ritmas“, - paaiškino stilistė.

Netiesa ir per daug padrikos informacijos, pateiktos viešoje erdvėje, pasak V. Šaulytės, yra itin grubios bei gana dažnos norinčiųjų papildyti nuomonių formuotojų gretas klaidos.

„Dar manau yra neteisinga, kai žmogus visose srityse viską žino ir stengiasi išsakyti savo nuomonę visais klausimais, kurie tik sukelia skandalą bei sulaukia dėmesio žiniasklaidoje. Man tai atrodo vienadienis ir pigus būdas save populiarinti“, - sakė V. Šaulytė.

Jos įsitikinimu, socialinėje erdvėje žmonės ieško patarimų ir rekomendacijų. Kompetetingais arba nuoširdžiais pažįstamais, V. Šaulytės teigimu, visuomenė visada pasitikėjo, tik, neegzistavus dabartinėms komunikacijos galimybėms, patarimais būdavo dalinamasi labai nedideliame būryje.

„Bet socialiniuose tinkluose galioja tos pačios taisyklės kaip ir tikrame gyvenime – jei meluosi, tai paaiškės ir klaidą ištaisyti bus sunku“, - perspėjo V. Šaulytė.

Ji patikino – retai mėgstami ir dirbtinai savo kasdienybę režisuojantys influenceriai. Stilistė šypsosi – kiek nesuprantamai atrodo į sporto klubą su makiažu ir šukuosena atėjusi mergina.

„Jeigu ji nelieja prakaito sporto salėje, kodėl tuomet reikėtų pasitikėti jos rekomendacijomis lankyti vieną ar kitą treniruočių erdvę?“, - pastebėjo V. Šaulytė.

Pašnekovė neslėpė – sekėjų skaičius socialiniuose tinkluose taip pat mažai ką reiškia. Auditorija gali būti ir nedidelė, bet jei ji aktyvi, tuomet rezultatas bus pasiektas.

Tinklaraščio rašytoja patarė – skaitytojams patinka ne tik sėkmės, bet realaus gyvenimo istorijos. Tarkim, jei rašančiajam apie maisto gamybą nepasisekė iškepti blynų ar išvirti sultinio, to reikėtų ir neslėpti.
„Juk žmonės gali pasimokyti iš klaidų ir jų nebekartoti! Būti nuomonės formuotojų reikia mokėti. Karta keičiasi, todėl kinta ir tai, kas madinga. Influenceriai – gana naujas reiškinys, turintis savų paslapčių. Apie jas ir apie dar daugiau dalykų kalbėsiu renginyje Kaune“, - patikino V. Šaulytė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (25)