Tai, kad padarė klaidą K. Meschino pripažino dar penktadienį, kai savo akimis pamatė nusidriekusią žmonių eilę šalia naujo restorano prekybos centre. Tai buvo gerokai prieš kilusį šurmulį, tačiau savo įrašų mergina nutarė neslėpti, norėdama išlikti sąžininga prieš savo sekėjus.

Pirmadienio vakarą Karolina paviešino dar vieną vaizdo įrašą, kuriame išsamiai paaiškino susidariusią situaciją.

„Mano storiai 24 valandas buvo vieši ir niekada, jokio formoje nebuvo niekaip paminėtas kvietimas ar žmonių raginimas eiti į „Burger Kingą“ ar „Akropolį“, – sakė Karolina savo instagramo sekėjams.

Mergina dar kartą prakalbo apie šią situaciją, nepaisant to, įkėlė penktadienį viešintus savo vaizdo įrašus, kuriuose, kaip tvirtina ji pati, nei karto neskatino žmonių eiti į prekybos centrą ragauti reklamuojamo maisto.

„Aš suprantu, kad dabar yra labai sunkus ir jautrus metas. Jau tą patį vakarą gavau daug žinučių iš sukrėstų žmonių, kurie pamatė tą didžiulę eilę prie „Burger King“ ir klausė, ką ten veikiu. Tačiau juk važiavau ten nežinodama, kad 9 valandą vakaro bus tokia didžiulė eilė. Iš karto tą vakarą pasiteisinau ir atsiprašiau už blogą pavyzdį, kad važiavau į prekybos centrą.

Įstatymų jokių nepažeidžiau, žmonės ten būriavosi ne dėl mano reklamos – man atvykus didžiulės eilė ten jau buvo. Pati išsigandusi žmonių kiekio nuėjau į mašiną. Reklamą aš turėjau atlikti iš namų per „Wolt“ programėlę, bet kiek vėliau paaiškėjo, kad restoranas nepriėmė užsakymų gal tris valandas dėl žmonių srauto. Ironiška, kad buvau nukryžiuota prieš visą Lietuvą dėl skleidžiamos dezinformacijos.

Konsultavausi ir su teisininku, jis sakė, kad žmogų, skleidžiantį dezinformaciją, galėčiau laisvai paduoti į teismą. <...> Bet nežinau, ar man to reikia, nesu kerštingas žmogus. Bet atrodo neteisinga. Kaip ir turėčiau būti užsiauginusi skūrą po visų šitų sandalų, bet jaučiuosi užpulta lygioje vietoje dėl to, ko nesakiau ir nedariau.

Man yra neįtikėtina, kokie visi pasidarė jautruoliai ir šventuoliai. Kaip smagu, kai yra ką kaltinti, kai yra daug didesnių problemų. Kai yra visiška psichozė parduotuvėse. Greičiausiai net tie, kurie komentavo ir rašė man baisias žinutes, jie patys yra iš tų, kurie grūdasi į parduotuves.

Žodžiu, šeštadienį, galvojau, pagimdysiu iš streso. Prašau, žiūrėkite savęs, savo šeimų, būkite saugūs. Visiems sveikatos ir ramybės. Šiltų ir jaukių švenčių, kad ir kokios jos bebūtų“, – vaizdo įraše sekėjams kalbėjo viena žinomiausių influencerių Lietuvoje.


Delfi primena, kad kritikos internete Karolina Meschino sulaukė praėjusį svaitgalį. Bene daugiausiai sekėjų Lietuvoje turinti mergina instagrame paviešino susidariusias žmonių eiles prie naujojo restorano. „Jūs pasižiūrėkite, va, neseniai atsidarė“, – filmuodama nusidriekusią žmonių eilę prekybos centre komentavo ji.

Kiek vėliau Karolina savo įrašą papildė: „Galiu pasakyti, kad tikrai kvailai pasijaučiau galvodama, kad nebus žmonių „Akropolyje“, eidama į „Burger King“. Skatinu jus jį ragauti užsisakant, o ne einant gyvai“.

Dar po kelių akimirkų K. Meschino suprato padariusi didelę klaidą, todėl savo 347 tūkst. sekėjų prisipažino klydusi.

„Labai norėčiau nuoširdžiai su jumis pasikalbėti. Jaučiuosi tikrai susimovusi. Tikrai kvailai jaučiuosi dėl to, kad važiavau į „Akropolį“, nes nepavyko užsisakyti per „Wolt“. Kad aš nežinojau, kad bus eilės ir kad bus tiek žmonių – tai tikrai ne pasiteisinimas.

Aš vos atvykus į vietą išsigandau ir po to nuėjau sėdėti į automobilį, nes man pačiai buvo nejauku. Aš tikrai neskatinu fiziškai eiti į tokias viešas vietas ir valgyti tų burgerių. Tiesiog, sakau, kvailai jaučiuosi, nesitikėjau, kad taip vėlai vakare bus tiek daug žmonių. Nufilmavau.

Galėčiau dabar laisvai viską ištrinti ir apsimesti lyg nieko nenutiko, bet nenoriu meluoti ir kažko vaidinti. Aš suprantu, kad dabar yra labai jautrus laikotarpis mums visiems. Ir kad mes, žmonės, turintys daug sekėjų, turėtume būti pavyzdys, tuomet tokia reklama kertasi su realybe. Sakau, jeigu būčiau žinojusi situaciją, gyvenime nebūčiau važiavusi ten, visko filmavusi ir pan.

Tai tiek norėjau pasisakyti, nes blogai jaučiuosi. Ypač kai anksčiau šnekėjau, kad reiktų tikrai sugriežtinti karantiną, tai aš vis dar laikausi šios pozicijos. Žinau, kad labai daug žmonių laukia, kad aš suklupčiau, kad man parašytų, užsipultų, mane įžeistų ar kitaip man pakenktų.

Bet šiaip pagalvojus, kad dabar yra kaskart 3000 atvejų per parą ir daug mirčių... Reiškia yra tikrai problema tarp žmonių ir karantino nesilaikymo. Tad siūlau žiūrėti, rašyti ir pergyventi dėl savo draugų, artimųjų ir šeimos bei jiems patarti, bandyti juos apsaugoti, kad jiems viskas būtų gerai“, – instagrame kalbėjo K. Meschino.

Netinkama reklama šių dienų kontekste sulaukė ir žinomų žmonių pasmerkimo. Nebūtino kontaktavimo skatino vengti Audrius Bružas, Algirdas Gataveckas, Saulius Baniulis, Neringa Rekašiūtė ir daugelis kitų.

Po kilusio ažiotažo savo atsakymą pateikė ir minimas restoranas.

„Burger King“ atstovai tikina aiškiai nurodę jokiu būdu žmonių neskatinti atvykti į maitinimo įstaigą, o maistą užsisakyti į namus.

„Tiesa, kad atidarydami restoraną dirbame su influenceriais, tačiau jiems buvome aiškiai nurodę, kad žmonių atvykti prie restorano nekviestų – reklamuoti prašėme tik galimybę maistą užsisakyti į namus. Apgailestaujame, kad viešojoje erdvėje atsirado kitoks paraginimas“, – teigiama išplatintame komentare.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (137)