Džiaugiasi kainos ir kokybės santykiu

N. Bunkė į Turkiją keliavo jau septintąjį kartą. Sulaukusi kelionių organizatoriaus „Eco Travel“ pasiūlymo kartu su kolegėmis išvykti atostogauti, atsisakyti negalėjo. „Dažnas lietuvis renkasi atostogoms šią šalį, nes atitinka kainos ir kokybės santykis. Už tą pačią pinigų suma, kurią išleistum atostogaudamas Palangoje, gali pagyventi penkių žvaigždučių viešbutyje, mėgautis geru oru“, - DELFI kalbėjo N. Bunkė.

Natalija pasakojo, kad Alanijos kurortu neliko nusivylusi. Praleidusios dieną viešbutyje, vakare merginos išsikviesdavo taksi ir jau mėgaudavosi šiltu vakaru miesto centre. Atlikėjos aplankė Alanijoje esančius klubus, važiavo pirkti suvenyrų. „Mūsų šeimos draugas - Alanijos miesto mero pavaduotojas Nurkanas. Jis mums iš tiesų labai daug padėjo. Nuveždavo vakarieniauti į vietinių pamėgtus restoranus. Niekam ne paslaptis, kad Turkijoje labai skanus maistas, tad mėgavausi patiekalais su aviena. Kartais net negrįždavome vakarieniauti į viešbutį, mieliau likdavome mieste. Gatvėje gali gauti labai skanių ir mums neįprastų patiekalų“, - DELFI pasakojo N. Bunkė. Nors kelionės metu atlikėja priaugo keletą kilogramų, tačiau, įsisukus į Vilniuje laukusių darbų sūkurį, jų jau pavyko atsikratyti.

Susibičiuliavo su lietuviais

Merginų grupė buvo apgyvendinta 5 žvaigždučių viešbutyje, kuriuo liko labai patenkintos. „Kambariai puikūs. Tiesa, viešbutis labiau orientuotas rusams, visur prabanga, sietynai. Maistas geras, mažai vyresnio amžiaus žmonių. Norėjosi viešbutyje jaunos kompanijos. Animatoriai puikiai dirba, viešbutis turi savo naktinį klubą.“

Prabangiame viešbutyje „Pop Ladies“ buvo ne vienos lietuvės. Pasiteiravus, ar nesinorėjo atostogų metu pailsėti nuo smalsių tautiečių žvilgsnių, Natalija teigė, kad jos įpratusios taip gyventi. „Iš to jokios tragedijos nedarome. Ką mus pirmą kartą pamatė su maudymosi kostiumėliais? Net neprašėme kelionių organizatorių, kad skirtų viešbutį, kuriame nebūtų lietuvių. Kaip tik kartu su lietuviais stebėjome „Euroviziją“, draugiškai diskutavome. Jokių piktų replikų nebuvo, Turkijoje mes nesiruošėme slėptis.“

Įspūdžiai iš naktinio klubo

Vieną vakarą Nurkanas suorganizavo dainininkėms kelionę į klubą, kuriame nesilanko turistai, skamba tik turkiška muzika: „Labai smagiai pasilinksminome. Kadangi turėjome gerą apsaugą, klube lankėmės su Alanijoje žinomu žmogumi, buvo nebaisu, nesulaukėme pavydžių turkių žvilgsnių. Panelės pasipuošė ilgomis suknelėmis, o aš pasielgiau neapdairiai ir apsirengiau trumpa suknele. Nors iškirptė nebuvo per gili, bet to užteko (juokiasi).“

Išskirtinis turkų dėmesys M. Kvietkutei

Nors visos „Pop Ladies“ narės gali pasigirti puikia išvaizda, tačiau daugiausiai dėmesio Turkijoje sulaukė Liepa Mondeikaitė ir Monika Kvietkutė-Šedžiuvienė. „Prie Monikos „lipo“ visi turkai. Mes jau klausėme, kas mums yra negerai (juokiasi). Monika labai išlaikyta, visus vijo į šoną, korektiškai išsisukdavo“, - DELFI kalbėjo N. Bunkė.

Merginos sutarė puikiai

Dainininkė pasakojo, kad pykčių tarpusavyje išvengti pavyko: „Kiekviena esame su savo charakteriu. Viena ilgiau ruošiasi, kita nori ilgiau pamiegoti, trečia nori valgyti tuo metu. Mes susitarėme, kad darome tai, ką norime daryti ir pasiskirstėme darbais. Aš buvau atsakinga už mūsų laisvalaikio organizavimą, galvodavau, ką mums paveikus. Oksana su Liepa buvo vertėjos iš anglų kalbos, Katažina 8 val. ryto eidavo užimti gultų. Monika buvo graži, nukreipdavo dėmesį nuo mūsų (juokiasi).“

Sužavėjo delfinariumas

Nors, kaip teigė Natalija, oras kelionės metu buvo „tobulas“, tačiau nepavyko išvengti lietaus. Tiesa, nulydavo tik naktimis, arba tada, kai merginos vykdavo į ekskursijas. „Pop Ladies“ mėgavosi turkiška hamamo procedūra, aplankė delfinariumą, kuris paliko neišdildomus įspūdžius. „Kiekvienas žmogus, susimokėjęs tam tikrą pinigų sumą, turi galimybę paplaukioti su delfinais. Jausmas – nerealus, iš delfinariumo išėjome pakiliomis nuotaikomis, pilnos emocijų. Ne veltui sako, kad tas gyvūnas gydo. Galiu drąsiai sakyti, kad tai viena įsimintiniausių kelionės akimirkų. Nuotraukos su delfinais išėjo labai gražios, atrodo, kaip paveikslėlis.“