„Palyginti su Liudu mes esame dar gana nepatyrę keliautojai. Tai pirmos atostogos, kai keliavome dviese, nes įprastai jei atostogaujame, tai keliaujame su draugais. Kada šįkart buvo medaus mėnuo, pasirinkome kitokį nei įprastą atostogų variantą, – Delfi pasakojo šiuo metu jau į Lietuvą Indrė. – Anksčiau rinkdavomės Turkiją, Egiptą. Tai greitai pasiekiamos šalys, viskas paprasta, geras klimatas. Na, o šįkart norėjosi kažko egzotiškesnio. Nepabijojom ir ilgos kelionės. Tiesa, prieš atostogas viską sužinojome apie Mauricijų, ieškojom rekomendacijų.“

Su rojumi dažnai lyginamą salą pora pasiekė negreitai – iš pradžių vyko į Stambulą, ten laukė 12 valandų, tuomet laukė dar 10 valandų skrydis į Mauricijų.

„Jau anksčiau buvome girdėję, kad Mauricijuje poros dažnai tuokiasi arba praleidžia medaus mėnesį. Ir iš tikrųjų – tokių porų sutikome daug, jie buvo atvykę iš įvairiausių pasaulio kampelių, – tikino neseniai su mylimuoju susituokusi moteris. – Buvome kalbėję, kad jei atostogauti toli – tai mažiausiai dvi savaites. Tačiau pasiūlymai buvo tik 10-iai naktų, tad neturėjome kito pasirinkimo.“

Pasak Indrės, kadangi visą laiką jie praleido dviese, buvo nepaprastai gražios, romantiškos ir nepamirštamos atostogos, kurias jie žada dar ne kartą pakartoti.

„Patiko absoliučiai viskas. Visų pirma – Mauricijaus žmonės, jie nepaprastai geri, paslaugūs. Mes su Liudu kiekvieną dieną stebėjomės tiek personalo darbuotojais, tiek vietiniais gyventojais. Kalbant apie poilsiautojus, bent mūsų viešbutyje jie – labai santūrūs, geri, malonūs, draugiški, – pasakojo I. Burlinskaitė. – Susipažinome su Mauricijaus gamta, kultūra, gyvenimu. Aplankėme Elnių salą – ji mus be galo sužavėjo. Su Liudu sakėme, kad iš tiesų žemėje yra tokių vietų, kurias galima vadinti rojaus kampeliu.“

Indrė „Delfi“ patikino, kad jiedu su Liudu – ne tie žmonės, kurie galėtų visą atostogų laiką skirti vien tik ekskursijoms.

„Norėjome labiau ramaus poilsio, pogulio ramioje vietoje po saule, gero klimato, jaukaus viešbučio ir kažkiek laiko – šalies pažinimui. Na, taip ir buvo. Ekskursijoms skyrėme tris dienas, – kalbėjo Indrė. – Kadangi Lietuvoje Liudas labai mėgsta žvejoti, tai šį pomėgį jam norėjosi išbandyti ir ten, Indijos vandenyne. Į žvejybą plaukėme su dar viena lietuvių porele, su kuria susipažinome. Laimikio nepagavome, bet buvome pilni įspūdžių. Pavyzdžiui, plauki vandenynu, o šalia nardo vėžlys. Nepatirti nuotykiai!“

Po žvejybos Indrė su Liudu ėjo iki kalno, pavadinimu Le Morne Brabant. Pora dėl pasibaigusio darbo laiko nusprendė juo pasigrožėti iš tolo ir šįsyk nekopė į jį, nors kaip sportininkams jiems tai būtų buvęs savotiškas iššūkis.

„Liudas atostogų metu sportavo, aš laiką leidau pasyviau – norėjau pasidžiaugti ramesniu poilsiu. Kas liečia pandemiją – prieš išvykdami pasidarėme testus, supildėme nemažai reikalingų formų, dokumentų. Jau būdami Mauricijuje du kartus darėmės testus. O šiaip ten žmonės iš tiesų saugosi – mieste praktiškai nepamatysi žmonių be kaukių, net jei tai nėra susibūrimo vieta. Net jei žmogus vaikšto paplūdimiu ar miškeliu – jis vis tiek dėvi kaukę. Už kaukių nedėvėjimą skiriamos baudos. Beje, vieno vietinio žmogaus, su kuriuo susipažinome, klausėme, kiek žmonių čia yra pasiskiepiję nuo koronaviruso. Tai pasak jo – daugiau nei 90 procentų“, – šyptelėjo Indrė.

Instagrame žinoma sporto trenerė kasdien dalinosi medaus mėnesio akimirkomis. Ji patikino turinti ir rekomendacijų tiems, kurie suplanavę arba norėtų aplankyti Mauricijų.

„Mus nustebino ekskursijų kainos ten. Pirkti jas per kelionių agentus yra labai brangu – kainos prasideda kone nuo 200 eurų. Tad rekomenduoju pasidomėti patiems, pasiėmus vairuotoją salą be problemų galima apvažiuoti bei viską pamatyti ir patiems, be to, sutaupysite du ar tris kartus. Taip pat itin rekomenduotume nuvykti į Elnių salą – ši ekskursija suteikė daugybę teigiamų emocijų“, – šyptelėjo Indrė.

Dabar Indrė su Liudu jau yra grįžę į Lietuvą ir netgi spėjo suplanuoti kitas savo atostogas.

„Buvo šioks toks šokas – kai išskridome, dar nebuvo sniego, o grįžome į užsnigtą Lietuvą. Pabaigsime visus nebaigtus darbus ir taip jau išėjo, kad nusipirkome dar vieną kelionę, tad laukia ir dar vienos atostogos, – džiaugėsi žinoma moteris. – Žinoma, jos bus trumpesnės, artimesnės, bet labai norisi pabėgti nuo šaltų ir kartais nemalonių orų Lietuvoje.“

Delfi primena, kad rugsėjo 17-ąją sporto trenerė, buvusi atlikėja Indrė Burlinskaitė ir sportininkas, verslininkas Liudas Vaisieta prisiekė amžiną meilę. Druskininkų Švč. Mergelės Marijos Škaplierinės bažnyčią mylimieji pasirinko ne atsitiktinai. Jau kurį laiką Indrė gyvena Liudo gimtajame Druskininkų mieste, į kurį įleido šaknis – čia jie kuria šeimą. Geresnės vietos gyventi Indrė su Liudu neįsivaizduoja, todėl amžiną meilę prisiekti ir gyvenimą kartu įprasminti nusprendė būtent šiame rojaus kampelyje.

Rudeniškų orų pora nepabūgo. Anaiptol, rusvėjantys medžių lapai nuteikia romantiškai, o Druskininkų ramybė rugsėjo viduryje leidžia niekieno netrukdomiems būti vienam su kitu. Todėl iš pradžių pora planavo, kad meilę prieš Dievą prisieks tik dviese. Vis dėlto, galiausiai jaunavedžiai apsigalvojo ir nusprendė šventę surengti ne tik sau, bet ir kitiems.

Tiesa, jaunikiui teko laukti į tuoktuves vėluojančios nuotakos, tačiau galiausiai ši vis tik atvyko ir kunigas Vaidas Vaišvilas galėjo pradėti ceremoniją.

Jaunieji kvietimus svečiams išsiuntė kone paskutinę minutę. Todėl jiedu juokavo, kad sukvietė visus ne į vestuves, o į avantiūrą. Galiausiai, mažų ir intymių vestuvių idėja virto ypač didele švente, į kurią susirinko virš 70 poros artimųjų, rašoma pranešime spaudai.

Prieš trejus metus susižadėję mylimieji išpildė savo gyvenimo svajonę – jiedu žengė prie altoriaus ir vienas kitam ištarė svarbiausią priesaiką. Nuo šiol ir visą gyvenimą Liudas su Indre per džiaugsmus ir vargus, per kalnus ir lygumas bus kartu. Kad ir kas benutiktų.

„Jau daugybę metų širdyje aš esu jo žmona, o šiandien tapau oficialiai. Jausmą apibūdinti sunku: ir jaudulys, ir laukimas, ir didelis smalsumas... Sutikti, pamilti, mylėti ilgai. Galiausiai ištekėti. Tai yra laimingiausia diena mano gyvenime“, – po vestuvių ceremonijos emocijų neslėpė I. Burlinskaitė.

Jaunavedžių rankas papuošė įspūdingi baltojo aukso žiedai su deimantais, kurie turi gilią reikšmę. Žiedus porai gamino Dzūkijoje įsikūrę juvelyrikos namai „Auksum“, kad šie visada primintų jųdviejų meilės istorijos dzūkiškas šaknis.

Po vestuvių ceremonijos su visa svita jaunieji patraukė į sostinėje įsikūrusį Belmontą, kuriame svečių laukė smagus ir jaukus vakaras.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.