„Mūsų šalies makiažo meistrai tiesiog negalėjo praleisti šanso ir nepamatyti, kaip dirba pasaulyje pirmaujanti makiažo meistrų komanda“, – po sėkmingai įvykusio renginio, į kurį buvo parduodami papildomi bilietai, sakė jo organizatorė, „Alondž“ makiažo mokymo centro vadovė Jolanta Sargautytė. Renginys buvo skirtas šio centro dešimtmečiui bei Lietuvos grimo ir makiažo specialistų asociacijos dešimtmečiui.

Makiažo naujovėmis ir technologijomis Vilniuje vykusio seminaro metu dalijosi Charlotte Tilbury visažo akademijos atstovė Simona Paslavičiūtė. Lietuvė S. Paslavičiūtė, kaip šio prekinio ženklo atstovė, kūrė makiažą populiarių žurnalų fotosesijų modeliams, visažistė dirbo ir mados kolekcijų pristatymuose bei madinguose vakarėliuose. Jos klientėmis yra buvę ir žinomos britų aktorės: Natalie Cassidy, Kelly Brook, šokių grupės „Boys Blue Entertainment“ nariai.

„Svarbiausia veido tapybos mene yra suteikti modeliui individualumo: skaisti oda, lengva veido korekcija, spindinčios akys, nepakartojama lūpų forma“, – po seminaro sakė viešnia iš Didžiosios Britanijis S. Paslavičiūtė. Pasak makiažo meistrės, Vakaruose labai lengva atpažinti lietuvaites ir kitas Rytų europietes, nes jų veidai bene vienodi, daugelis moterų naudojasi permanentinio makiažo paslaugomis.

Pasak seminaro organizatorės J. Sargautytės, sėkmingas dieninis makiažas yra toks, tarsi atrodytų, kad moters veidas natūralus, nepadažytas. „Tokį makiažą sunkiausia sukurti. Tai vadinamasis verslo moters makiažas. Versle yra įprasta bendrauti ištiestos rakos atstumu. Tikrai niekas nenorėtų bendrauti su gausiai išdažyta persona. Palikime tai vakarėliams ir mados žurnalų fotosesijoms“, – pastebėjo J. Sargautytė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)