„Mieli UAB „BITĖ Lietuva“ darbuotojai, Jums pirmadieniais tikriausiai visiems tiesiog nesinori dirbti, ne tai kad dirbti rimtą, sunkų fizinį darbą, bet net ragelio pakelti ir pakonsultuoti žmogų kelias minutes, – feisbuke rašė V. Siegel. – Gal per 1 valanda skambinimo i skirtingus „Bitės“ padalinius Jus bent vienas sugebėkite pakelti ragelį arba lai ši kompanija išvis nesiūlo konsultacijos ir pagalbos telefonu.“

Moteris tikino ne pirmą kartą susidurianti su tokia situacija. „UAB „BITĖ Lietuva“ aptarnavimui -1 balas. Ir į tokią situaciją pakliūnu butent su šia kompanija jau ne pirmą kartą, – piktinosi Viktorija. – Esu žiauriai pasipiktinusi! Jeigu jau eina dirbti darbo, tai dirbkite jį normaliai! Su tokiu elgesiu ir požiuriu prarasite visus savo klientus!“

DELFI pavyko susisiekti su UAB „Bitė Lietuva“, tačiau atstovo, galinčio pakomentuoti susiklosčiusią situaciją, rasti nepavyko.

Papildyta 13:47 val.

Po straipsnio publikacijos su DELFI susisiekė „Bitė Lietuva“ atstovas ir pateikė savo komentarą:

„Bitė Lietuva“ labai apgailestauja dėl patirtų nepatogumų. Mūsų konsultantai jau susiekė su kliente ir išsprendė visas jai kilusias problemas.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (191)