M. Kuzminskas atskleidė sūnaus vardą

Į projektą įsitraukęs krepšininkas Mindaugas Kuzminskas sako, kad netikėtai gautas pasiūlymas įskaityti knygą buvo įdomus iššūkis, bet rezultatas tapo atminimo dovana sūnui, gimusiam šių metų pradžioje.

Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės narys teigia niekada neįsivaizdavęs, kad kada nors gali tekti įsijausti ir balsu perteikti knygos pasakojimą tūkstančiams klausytojų.

„Labai myliu vaikus, o pasakų knygas garsiai esu skaitęs daugiausia savo sūnėnui Jokūbui. Žinoma, nauja praktika labai pravers, nes prieš dešimt mėnesių į mūsų šeimą atkeliavo didelis džiaugsmas, vardu Jonas. Neabejoju, kad jam skaityti ir duoti paklausyti pasakų reikės labai daug. Tad naują iššūkį vertinu simboliškai – ši patirtis man primins sūnelio gimimą. Galbūt jam bus įdomu ir smagu netikėtai išgirsti tėčio balsą“, – dalijasi M. Kuzminskas.

Pasak krepšininko, knygos vaikams yra itin reikalingos, nes praturtina jų žodyną, ugdo vaizduotę.

„Dabar vaikiškų knygų pasirinkimas yra labai gausus, tad suaugusiems tenka nelengva ir atsakinga užduotis – išrinkti tokią, kuri būtų tikrai vertinga ir duotų naudos vaikui“, – priduria jis.

Padeda pražysti vaizduotei

Pernai didelės sėkmės sulaukusi Kalėdų kampanija „Ma!Kalėdos“ šiemet vėl įsisuka su nauja jėga – pristatyta unikali Kakės Makės elektroninė parduotuvė, kurios išskirtinumu tapo galimybė užsakytas dovanas gauti iki pat durų, o mažieji Kakės Makės gerbėjai kviečiami nemokamai pasiklausyti net keturių mėgstamų L. Žutautės kūrinių, įgarsintų žinomų žmonių balsais, rašoma spaudos pranešime.

Aktorė Ineta Stasiulytė priduria, kad Kakės Makės nuotykiai jai priminė vaikystės pasakas, kurios lengvai virsdavo smagiais žaidimais ir lavino vaizduotę.

„Kakės Makės“ prekių ženklo vadovė Sandra Kalėdienė džiaugiasi, kad šiemet „Ma!Kalėdas“ iki pat namų durų atveža naujas prekės ženklo partneris „Barbora“. Pasak S. Kalėdienės, kurdama Kalėdų kampaniją komanda didelį dėmesį skyrė vartotojų poreikių išgryninimui ir jų patirties gerinimui, tad šiemet gimė idėja maksimaliai palengvinti dovanų pirkėjų, t. y. tėvų, naštą ir sutaupyti brangaus laiko. Užsukę į „Barboroje“ esančią elektroninę Kakės Makės parduotuvę tėvai galės atrasti gausybę dovanų pasiūlymų, išvengs didelių spūsčių ir eilių parduotuvėse ir galės ramiai, neskubėdami išrinkti dovanas, kol vaikai klausysis smagiai pasakojamų mylimo personažo istorijų.

S. Kalėdienė sako, kad „Ma!kalėdos“, tai lyg įžanga į stebuklingą šventės laukimo laikotarpį ir priduria, kad į projektą kartu su M. Kuzminsku ir I. Stasiulyte šiemet dar įsitraukė ir knygų autorė bei laidų vedėja Beata Nicholson bei aktorius Giedrius Savickas. Anot S. Kalėdienės, kiekvieno skaitovo balsas ir skaitymo stilius yra unikalus, todėl vaikų pamėgtos ir net daug kartų perskaitytos rašytojos L. Žutautės knygos įgyja naujų spalvų.

Prekių ženklo vadovės teigimu, Kakės Makės fenomeno paslaptis – unikalus personažo sugebėjimas vaikuose sužadinti smalsumą ir naujų patirčių troškulį vis naujais būdais. „Kad praturtintume mažųjų vaikystę, su partneriais pasitelkiame išmaniąsias technologijas, spektaklius, stalo žaidimus, žaislus, knygas, serialus ir dar aibę sprendinių. Šįkart nusprendėme įgarsinti keturias vaikų dievinamas knygas, kurias dažnas tėtis ar mama savo vaikams skaito nuolat. Dabar mažieji galės šias Kakės Makės istorijas patirti naujai – išgirsti, kaip jas išraiškingai pasakoja visiems gerai žinomi Lietuvos žmonės“, – priduria S. Kalėdienė.

Knygą „Kakė Makė ir katinas vienai savaitei“ įgarsinusi aktorė I. Stasiulytė prisimena, kad vaikystėje pasakos ją įkvėpdavo ir žaidimams, ir net apetitui.

„Mėgstamiausia mano pasaka buvo „Mergaitė su degtukais“. Su sese ji mums virto ir vienu mylimiausių žaidimų – priklodavau į roges daug pledų, įsodindavau ją ir tempdavau sutemus per sniegą. Taip pat pamenu pasakas, kurios būdavo nupieštos ant lėkščių: vaikystėje net viską suvalgydavau, kad tik pamatyčiau tuos paveiksliukus. Vaiko vaizduotė dar labiau pražysta, kai pasakos „išlipa“ iš knygų“, – mano I. Stasiulytė. Aktorė neslepia susižavėjimo Kake Make. „L. Žutautės kūriniai turi terapinį poveikį, ugdo sąmoningumą, supratimą – tai, ką tėvai norėtų įdiegti vaikams, tik jiems gal ne visada užtenka laiko ir išmonės. Užtat Kakės Makės knygelės puikiai atlieka šią misiją“, – įsitikinusi I. Stasiulytė.

Įdarbintos technologijos – šeimos ritualams kurti

Žinomų asmenybių įgarsintas keturias istorijas galės nemokamai paklausyti kiekvienas, užsukęs į „Barboros“ el. prekybos platformą, kurioje atsiveria atskiras Kakės Makės pasaulis, pilnas dovanų idėjų ir smagių pasiūlymų – kad pamėgtų knygų veikėjai nuolat suptų vaikus.

„Rašytojos Linos Žutautės sukurti personažai suteikia ne tik pramogą, bet ir ugdo mažųjų fantaziją, jautrumą, humoro jausmą bei paprastai ir žaismingai pasakoja apie tai, kas yra svarbu gyvenime. Dabar pasinerti į šį įtraukiantį Kakės Makės pasaulį bus galima ir naudojantis kompiuteriu ar telefonu – juk technologijos jau tapusios ir mūsų, ir vaikų gyvenimo dalimi. Tikime, kad audiopasakojimai ne pakeis knygas, o priešingai – dar labiau sužadins smalsumą, paragins atsiversti ir popierinį variantą“, – dalijasi S. Kalėdienė.

Projekto kūrėjai įsitikinę, kad šis Kakės Makės nuotykių formatas išplečia galimybes tėvams su vaikais sukurti jaukių naujų ritualų. Pasak S. Kalėdienės, dažniausiai pamėgtas istorijas tėvai vėl ir vėl vaikams skaito tuomet, kai atranda laiko, o audiopasakojimai iš virtualios erdvės galės pradžiuginti atžalas bet kuriuo metu, net ir važiuojant automobiliu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)