Salą norėjo parodyti vyrui

G. Jokubaitienė Balyje lankėsi jau antrą kartą. Vieta taip sužavėjo Godą, kad nusprendė ją parodyti ir savo sutuoktiniui. Mažosioms Sundos saloms priklausančioje saloje šeima praleido tris savaites.

„Spėjome ir pasiilsėti, pagulėti prie baseino, jūros. Savaitę neveikėme nieko, savaitę keliavome. Man ypač patinka Indonezijos virtuvė, tad visuomet stengėmės valgyti nacionalinius patiekalus. Jų maisto nepersivalgai, bet jautiesi sotus ir pilnas energijos“, - DELFI kalbėjo G. Jokubaitienė.

Atsidavė sveikai gyvensenai

Pora pirmiausia apsistojo Ubudo mieste, esančiame salos viduryje. Jokubaičiai šį miestelį pasirinko dėl to, kad norėjo grožėtis žaliuojančia gamta, atsipalaiduoti: „Ubude yra labai daug jogos, meditacijos centrų. Gyventojai propaguoja sveiką gyvenimo būdą. Todėl ir mes atsidavėme sveikai gyvensenai šimtu procentų. Norėjome pajausti tikrą Balio kultūrą, ją pažinti ir patirti. O prie jūros miesteliai labiau pritaikyti turistams. Veikia daug klubų, didesnis viešbučių pasirinkimas.“

Visus žalingus įpročius pora paliko Lietuvoje ir per medaus mėnesį nevartojo jokio alkoholio. Goda neslėpė, kad vyno taurės norėjosi, bet tai Jokubaičiai padarė jau grįžtant namo lėktuve.
Kartu su vyru Goda aplankė ne tik Balį, bet ir kitas šalia esančias salas. Atplaukę į mažą Gili salelę pora ieškojo vietos, kuri pasirodytų pati gražiausia. Beieškodami apėjo visą salą ratu. „Įsitaisėme ten, kur ir pradėjome savo paieškas. Galiausiai Andrius salą dar ir apibėgo“, - juokėsi Goda.

Knygų neatsivertė

Jokubaičių dienotvarkė priklausydavo nuo to, ar jie tą dieną keliaudavo, ar ilsėdavosi. Atsibudus pora padarydavo jogos, meditacijos, kvėpavimo pratimų, sveikai papusryčiaudavo: „Mano vyras pats geriausias asmeninis jogos ir sveikos gyvensenos treneris,  todėl man belieka klausyti jo nurodymų ir viską vykdyti. Po pietų vis planuodavome atsiversti kokią knygą, kurių buvome įsidėję iš Lietuvos, bet vis atsirasdavo neplanuotų užsiėmimų: SPA procedūros, masažai, kurie Balyje yra labai pigūs. Visos vietinės moterys daro masažus tobulai. Mieliau ateidavome į beždžionių mišką, žiūrėdavome, kaip jos gyvena. Valandą stebėdavome, kaip beždžionių šeimos bendrauja, pykstasi. Stebėti jas gyvai daug įdomiau nei per „Discovery“ kanalą. Būdami Balyje išgyvenome daugiau, nei aprašyta nuotykių romanuose.“

Neapsiėjo be nesusipratimų

Į Balio salą pora leidosi nusipirkę tik lėktuvo bilietus. Viešbučius, keliones į salas, papildomas pramogas Jokubaičiai susiderino vietoje. „Tiems, kurie nebijo keliauti vieni, rekomenduočiau rinktis tokį keliavimo būdą. Skrydžius teko susiderinti labai atsakingai, nes viso jų buvo septyni. Grįžimas atgal nepraėjo be nesusipratimų. Atvykus į oro uostą sužinojome, kad atšauktas mūsų skrydis. O juk laukė dar keturi skrydžiai iki Lietuvos. Po šio įvykio keli žili plaukai galvoje atsirado“, - juokėsi Goda.

Lietuvoje laukia darbai

Grįžusi po medaus mėnesio G. Jokubaitienė jaučiasi pailsėjusi, atsigavusi, kupina naujų minčių ir idėjų. „Mano galvoje – daugybė naujų minčių ir idėjų, todėl kaip TV prodiuserė kibsiu prie „Lietuvos talentų“ atrankų, kaip modelių agentūros vadovė – ieškosiu naujų modelių, kaip vedybų planuotoja – organizuosiu vedybas, kurios laukia šią vasarą. Na, o kaip žmona, toliau gaminsiu savo vyrui skanias vakarienes ir lauksime savo dvynukų“, - pokalbį baigė pašnekovė.