Viena jų – Smiltynės kopose įvykusi tvaraus lietuviško prekės ženklo „Salanida“ įvaizdinė fotosesija, kurios veidu tapo atlikėjas.

„Su prekės ženklo kūrėja esame seni bičiuliai ir jau kuris laikas brandinome fotosesijos idėją. Visuomet stengiuosi palaikyti vietinius Lietuvos kūrėjus, žaviuosi bičiulės mezginiais, man pačiam labai artimos prekės ženklo vertybės ir Neringos tema, todėl kvietimą sudalyvauti fotosesijoje priėmiau su malonumu“, - pranešime spaudai pasakojo V.Baumila.

„Su Vaidu esame seniai pažįstami ir labai gerai jaučiamės vienas šalia kito, todėl nuotraukose puikiai atsiskleidė atsipalaidavimas, vasariška romantika bei daug žaismingumo įnešė Vaido keturkojis augintinis Bitė,“ - pasakojo G. Kerpytė.

Prekės ženklo kūrėja teigia iš vyrų neretai sulaukianti komentarų, kad vyrai turi mažesnį rūbų pasirinkimą Lietuvoje nei moterys, todėl su šia fotosesija norėjo įrodyti, kad daugelis jos kuriamų prekės ženklo unisex stiliaus rūbų idealiai tinka ne tik moterims, bet taip pat puikiai atrodo ir ant vyrų.

„Mes už laisvę ir lyčių lygybę tiek spintoje, tiek gyvenime“, - įspūdžiais dalinosi G. Kerpytė.

Fotosesijos nuotraukos:

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją