Lietuvos grožio pasaulį pasiekė dar viena naujiena ir tikra revoliucija antakių pasaulyje, kurios šalies moterys laukė jau seniai. Pagaliau į Lietuvą žengė kultinis, pripažinimo visame pasaulyje sulaukęs ir Holivudo garsenybų bene labiausiai vertinamas prabangios dekoratyvinės kosmetikos prekės ženklas „Anastasia Beverly Hills”.

Tokiu naujo kosmetikos vardo šalyje pristatymu susidomėjo ir D. Bunkaus mylimoji, jaunoji verslininkė Justina Stambrauskaitė, tituluota gražuolė Simona Burbaitė, grupės „Pinup girls“ narės Viktorija Sutkutė ir Simona Nainė. Pastarajai su šia nauja kosmetika buvo atliktas makiažas, kurį jai darė Rusijoje garsi blogerė, vizažistė Viktorija Moisejeva.

Vakaro metu pripažinta grimo ir vizažo meistrė atskleidė ne vieną tobulo makiažo paslaptį ir atsakė į visus rūpimus grožio klausimus.

Prekės ženklas „Anastasia Beverly Hills” labiausiai žinomas dėl plačios antakiams skirtos paletės, veido kontūravimo priemonių. Tai – neabejotinai lyderiaujantis dekoratyvinės kosmetikos gamintojas, kurio produktus pamėgę ne tik profesionalūs vizažistai – su „Anastasia Beverly Hills” kosmetika tobulus antakius bei likusį veido makiažą, itin lengva pasidaryti ir namuose. Šis prekės ženklas socialiniame tinklapyje „Instagram” turi beveik 6 milijonus sekėjų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (76)